پرچم‌دار آینده گلکسی‌نوت سامسونگ احتمالا به‌همراه قلم S Pen دوربین‌دار عرضه می‌شود

پتنتی که اخیرا در دفتر پتنت و نمادهای تجاری ایالات‌متحده (USPTO) توسط سامسونگ به ثبت رسیده است؛ تصویری نسبتا عجیب‌وغریب از پرچم‌دار آینده سری گلکسی‌نوت را نمایش می‌دهد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ به‌دنبال یافتن روش‌هایی جهت کنار گذاشتن کامل الگوهای طراحی ناچ‌دار و نمایشگرهای حفره‌دار است. اما کمپانی کماکان می‌خواهد امکان عکاسی سلفی را برای صاحبان فبلت گلکسی‌نوت فراهم نماید.

طراحی شماتیک ارایه شده در پتنت نشان می‌دهد که سامسونگ در عوض تغییر ساختار گوشی قصد دارد تغییرات مهمی را در قلم S Pen اعمال کند. به‌طور خلاصه این پتنت متدی را جهت اضافه نمودن دوربین به S Pen توصیف می‌کند. این دوربین حداقل از یک لنز و یک حسگر تصویر بهره خواهد برد.

ظاهرا دوربین تعبیه شده در استایلوس جدید از طریق یک دکمه خارجی کنترل می‌شود. پایین‌تر از این دکمه یک کلید خارجی دیگر نیز بر روی بدنه S Pen قرار دارد و بایستی امکان تنظیم بزرگ‌نمایی را برای کاربران فراهم کند. به گفته و‌ب‌سایت PatentlyMobile، پتنت مذکور اشاره می‌کند که S Pen جدید به‌همراه دستگاه آینده گلکسی‌نوت ارایه می‌شود؛ اما هنوز مشخص نیست که کدام مدل این فبلت از مشخصه مذکور بهره‌مند خواهد شد.

اگرچه افزودن دوربین به قلم چندکاربره S Pen کنونی، کارآیی آن‌ را ارتقا خواهد داد؛ اما به‌سختی می‌توان باور کرد که سامسونگ دوربین سلفی فبلت گلکسی‌نوت نسل آینده خود را کاملا حذف نماید. در واقع حتی نمی‌توان اطمینان داشت که دوربین S Pen به‌عنوان جایگزین دوربین سلفی گلکسی‌نوت به‌کار گرفته خواهد شد. در حال حاضر تنها می‌توان با اطمینان اعلام کرد که S Pen آینده احتمالا به کاربران امکان می‌دهد تا بدون استفاده از گوشی گلکسی‌نوت خود به عکس‌برداری بپردازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH