با بهترین مچ‌بندهای هوشمند در رنج قیمتی زیر 3 میلیون تومان آشنا شوید

هر سال گجت‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند و همه آن‌ها در پی آسان‌تر کردن زندگی برای ما هستند. برای مثال فرقی نمی‌کند که در دسته موبایل‌های هوشمند قرار بگیرند یا کامپیوترهای گیمینگ. با کمک‌شان می‌توانیم کارها‌ی خود را سریع‌تر انجام دهیم و اوقات فراغت‌مان را لذت‌بخش‌تر کنیم. اما اگر بخواهید در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان باخبر شوید و اطلاعات جامعی در مورد تندرستی‌ خود داشته باشید، در نتیجه باید به فکر خریدن یک مچ‌بند هوشمند باشید. در ادامه بهترین اسمارت‌بندها در رنج قیمتی زیر ۳ میلیون تومان را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


فیت‌بیت versa

مچ‌بند هوشمند

فیت‌بیت یکی از بهترین شرکت‌های حوزه اسمارت‌بندها به شمار می‌آید و تمام محصولاتش از کیفیت بالایی بهره می‌گیرند. این مدل هم از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست. طراحی اسپرت دیوایس versa باعث شده تا جز گزینه‌های جدی کاربران علاقه‌مند به ورزش تلقی شود و هم‌چنین از مقاومت خوبی نیز بهره‌مند است. دست‌بند لاستیکی حساسیتی برای شما ایجاد نمی‌کند و مطمئن باشید استفاده از این مچ‌بند هوشمند غول‌پیکر را آسان‌تر خواهد نمود. صحبت از ابعاد شد. صفحه‌نمایش ۴ اینچی versa یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی گجت محسوب می‌گردد که کار با رابط کاربری مچ‌بند را ساده‌تر می‌سازد و مشکلی برای خواندن متون و دیدن محتواها نخواهید داشت. مقاومت در برابر آب شیرین این امکان را به شما می‌دهد تا از versa حتی زیر باران و در استخر هم سود بجویید. محصول فیت‌بیت با کمک شمارش‌گر ضربان قلب در هر لحظه وضعیت سلامتی‌تان را زیر نظر دارد و در هنگام شب هم می‌تواند کیفیت خواب یوزر را بررسی نماید. حس‌گر سنجش اکسیژن خون هم به میان آمده تا اطلاعات کاملی از میزان تندرستی خود داشته باشید. باتری versa تا چند روز دوام می‌آورد و این عمر با توجه به اندازه نمایشگر بسیار خوب است.

قیمت: ۳ میلیون تومان

گارمین Vivosmart 3 010-01755-00

مچ‌بند هوشمند

بند سیلیکونی محصول این اجازه را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها Vivosmart 3 010-01755-00 را به مچ خود ببندید و بدون ناراحتی به ورزش کردن یا انجام هر فعالیت دیگری بپردازید. در ضمن طراحی اسپرتی هم در نظر گرفته شده که مطابق با سلیقه ورزشکاران است و نظر این دسته از کاربران را جلب می‌کند. صفحه‌نمایش محصول با تکنولوژی اولد همراه گشته و به این ترتیب پنل نسبت به رقیبان مجهز به ال‌سی‌دی از میزان روشنایی بیش‌تری برخوردار است. در نتیجه حتی در زیر نور خورشید قادر به دیدن متون و محتواها خواهید بود. دیسپلی Vivosmart 3 010-01755-00 از نوع لمسی بوده و با چند اشاره می‌توانید کارهای‌تان را انجام دهید. شمارش‌گر ضربان قلب هم تدارک دیده شده و به‌طور مداوم وضعیت قلب‌تان را زیر نظر دارد. Vivosmart 3 010-01755-00 نوتیفیکیشن‌های موبایل را به شما گوشزد می‌کند و به‌عنوان مثال کاربر را از تماس‌های دریافتی و پیام‌ها باخبر می‌سازد. خوش‌بختانه قابلیت‌هایی مثل محاسبه مسافت طی شده، شمارش گام‌ها و محاسبه کالری سوزانده شده در این مچ‌بند نیز به‌چشم می‌خورد. شارژدهی باتری برای یک اسمارت‌بند بسیار مهم است. از این رو گارمین از یک باتری با ظرفیتی راضی‌کننده استفاده کرده تا یوزر بتواند روزها از Vivosmart 3 010-01755-00 بهره بگیرد.

قیمت: ۱ میلیون  ۷۰۰ هزار تومان

فیت‌بیت Alta Special Edition

مچ‌بند هوشمند

نمایشگر اولد Alta Special Edition از روشنایی زیادی بهره می‌برد و به‌همین خاطر در زیر نور خورشید نیز قادر به کار کردن با مچ‌بندتان هستید. گجت‌ فیت‌بیت به‌خوبی در برابر آب شیرین دوام می‌آورد و از Alta Special Edition می‌توانید در مکان‌های مرطوب و زیر باران استفاده نمایید. با کمک تکنولوژی بلوتوث و اسمارت‌بند از نوتیفیکیشن‌های گوشی هوشمندتان باخبر می‌شوید. دیوایس مذکور مسافت طی شده و کالری مصرفی را به‌صورت دقیق محاسبه می‌کند و به این ترتیب می‌توانید اطلاعات کاملی در مورد وضعیت سلامتی‌تان داشته باشید. باتری دستگاه از ظرفیت مناسبی سود می‌جوید و در نتیجه Alta Special Edition تا چند روز به شارژ مجدد نیازی ندارد. برای این‌که اطلاعات‌تان حفظ شود، تولیدکننده این مدل را به یک حافظه مجهز نموده که قادر به نگه‌داری اطلاعات تا ۷ روز است. پس لزومی ندارد همیشه موبایل‌تان را همراه‌تان داشته باشید، Alta Special Edition تمام دیتاهای کاربر را تا زمان متصل شدن به اسمارت فون حفظ می‌نماید.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

شیائومی Mi Band 3

مچ بند هوشمند

اگر نمی‌خواهید مبلغ زیادی برای خرید یک مچ‌بند هوشمند بپردازید، حتما این مدل را مدنظر داشته باشید. شمارش‌گر ضربان قلب Mi Band 3 به شما این امکان را می‌دهد تا در هر لحظه از وضعیت سلامتی‌تان مطلع باشید. هم‌چنین این مچ‌بند مسافت طی شده و کالری مصرفی را محاسبه می‌کند و همین‌طور به شمارش‌ گام‌های کاربر می‌پردازد. اعلان‌های موبایل هوشمند‌ یوزر به مچ‌بند منتقل می‌شوند و به این ترتیب همیشه از نوتیفکیشن‌های اسمارت فون‌تان آگاه خواهید شد. دیسپلی نسبت به نسل قبلی بزرگ شده و کار کردن با Mi Band 3 راحت‌تر از Mi Band 2 است. باتری یکی از نقاط قوت اسمارت‌بند شیائومی محسوب می‌شود و تقریبا تا سه هفته می‌توانید از گجت چینی سود ببرید. خوش‌بختانه Mi Band 3 در برابر آب شیرین مقاومت زیادی دارد و برای مثال قادرید آن را به استخر ببرید یا در زیر باران با آن کار کنید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH