بازیکنان فورتنایت می‌توانند فصل هشتم Battle Pass را به طور رایگان دریافت نمایند!

بازی فورتنایت شرکت Epic در سال گذشته بیش از هر بازی سبک بتل‌رویال توانست در دل بازیکنان جا باز کند ولی امسال شرایط متفاوت است و رقیبی قدرتمند برای به زیر کشیدن این پادشاه بلامنازع از تخت صدارت، وارد میدان شده است. رقیبی قدرتمند که در عرض حدود 10 روز توانسته میلیون‌ها کاربر را به سوی خود بکشد، بازی جذاب و جدید اسطوره‌های آپکس شرکت Respawn Entertainment!

فورتنایت

به همین علت نیز Epic برای اطمینان از وفاداری بازیکنان به فورتنایت و جلوگیری از ریزش احتمالی تعداد کاربران دست به اقدامات تشویقی زده است و با بهره‌گیری از استراتژی رایگان کردن برخی موارد به صورت زمان‌دار سعی در حفظ محبوبیت فورتنایت در نزد کاربران دارد. در پچ نسخه 7.40، Epic اعلام نموده است هر بازیکنی که تعداد 13 چالش‌ Overtime را کامل کرده باشد، فصل هشتم  Battle Pass را به صورت رایگان دریافت خواهد کرد. لازم به ذکر است که به طور معمول هزینه خرید آن 950 V-Bucks خواهد شد که تقریبا معادل با 10 دلار پول واقعی است.

Battle Pass بیش از 100 جایزه به همراه خود خواهد آورد که شامل سفارشی سازی اسلحه‌ها، پوسته‌ها، emotes و موارد دیگر است. Epic تا روز 27 فوریه به بازیکنان فرصت داده است تا برای دریافت رایگان Battle Pass، چالش‌هایشان را تکمیل نمایند. در حقیقت این حرکت یک اقدام بسیار خوب و هوشمندانه از سوی توسعه‌دهنده است تا همچنان بتواند این بازی جذاب را در کانون توجه قرار دهد زیرا با توجه به اینکه دیگر هیچ چالش هفتگی جدیدی در فصل هفتم به بازیکنان پیشنهاد نخواهد شد و محتوای جدید فصل جدید Battle Pass نیز تا دو هفته آینده در دسترس نخواهد بود، نیاز بود به روشی جلوی مهاجرت بازیکنان به سمت دیگر بازی‌ها گرفته شود!

با این اوصاف چالش‌های Overtime می‌تواند به خوبی طی این مدت بازیکنان را سرگرم فورتنایت نگه دارد تا ناخواسته به سمت بازی اسطوره‌های آپکس کشیده نشوند. همچنین این استراتژی برد‌-برد، فرصت مناسبی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا با کامل کردن چالش‌های مورد اشاره، فصل جدید را به صورت رایگان آغاز نمایند. در پچ منتشر شده به این نکته نیز اشاره شده است که یک تفنگ نیمه‌اتوماتیک Infantry جدید و دو سلاح راکت‌انداز و توپ دستی در اختیار نیرو‌های پیاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH