شایعاتی جدید در خصوص برخی مشخصات ال‌جی G3

برخی از مشخصات LG G3 فاش شد: صفحه نمایش qHD، پردازنده 8 هسته‌ای و دوربین 16 مگاپیکسلی

G3

هنگامی که در ماه آگوست، کمپانی ال‌جی از تولید نسل جدید صفحه نمایش‌های خود، یعنی  پنل LCD با مختصات 1440×2560 پیکسل رونمایی کرد (Quad HD)، از این موضوع که ممکن است اسمارت فونی با این مدل صفحه نمایش نیز تولید شود، سخنی به میان نیاورد. اما به نظر می‌رسد در نیمه دوم سال 2014 این اتفاق به وقوع بپیوندد!

یک خبرگزاری کره‌ای، دیروز خبری از تولید پرچم‌دار بعدی شرکت ال‌جی که اسمارت فونی اندرویدی خواهد بود منتشر کرد، نام این پرمچدار ممکن است LG G3 باشد ( که به احتمال زیاد ظاهری شبیه به جی 2 داشته باشد).

خبرگزاری فوق، مدعی شده است که این گوشی با صفحه نمایش qHD تولید خواهد شد اما از سایز احتمالی آن بی خبر است.

 این گوشی دارای دوربینی 16 مگاپیکسلی در پشت بوده و از پردازنده‌ای هشت هسته‌ای که توسط  شرکت ال‌جی تولید خواهد شد، بهره می‌برد. این پردازنده به احتمال زیاد، LG Odin نام خواهد داشت!  طبق آخرین شنیده‌ها، از این پردازنده تنها در G3 استفاده نخواهد شد و به احتمال زیاد در تبلت‌های شرکت ال‌جی موسوم به G Pad نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اوایل امسال، کمپانی ال­جی، در توافقنامه ای با شرکت ARM، لیسانس استفاده از پردازنده‌های سری Cortex A50 را برای محصولاتش دریافت کرد ( این پردازنده‌ها 64 بیتی خواهند بود). بنابراین به نظر می‌رسد، پردازنده‌های تولید شده توسط خود شرکت ال­جی نیز از­این توافقنامه بهره­مند خواهند شد.

از آنجا که کمپانی سامسونگ، ظاهرا معرفی پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی اس 5 (این گوشی نیز دارای صفحه‌ای 5.25 اینچی بوده و با رزولوشن qHD عرضه خواهد شد) را در اوایل سال 2014 انجام می‌دهد، شاید این اتفاق، شرکت ال‌جی را مجاب کند تا به جای معرفی محصول جدید خود در نیمه دوم سال 2014، در نیمه اول گوشی جدید خود یعنی G3 را به بازار عرضه نماید! به هر حال باید منتظر بود! هنوز هیچ چیز قطعی نشده است!

2 در مورد “شایعاتی جدید در خصوص برخی مشخصات ال‌جی G3”

  1. qhd هیج تاثیری نداره
    فقط باید فناوری ساهت رو پیشرفت بدن همون full hd هم زیادیه
    حداییش خودتون دقت کنید
    دلویویون 46 اینجی میزنن فول اچ دی که توی هر اینچ 60 ppi بیشتر پیکسل نداره از نزدیک هم نگاه کنیم پیکسل ها دیده نمیشن
    من موندم چرا الکی دارن روی گوشی ها رزولوشن رو بالا میبیرن در حالی که هیچ تاثیری نداره فقط مصرف باتری بالا میره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH