به‌روزرسانی بزرگ آنر ویو 20 با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ گوشی منتشر خواهد شد

امروز آنر اعلام کرد که از زمان عرضه جهانی اسمارت‌فون ویو 20 در ماه ژانویه، 1.5 میلیون دستگاه از آن به فروش رفته است. اگرچه این میزان فروش از نظر کمپانی چینی یک دستاورد بزرگ تلقی می‌شود؛ اما آنر کماکان در میان بازیگران بزرگ صنعت اسمارت‌فون جایگاهی ندارد.

مقامات رسمی آنر همچنان معتقدند که با وجود پشتیبانی یک راهبرد بازاریابی موفق، محصولات این برند ظرف 3 سال آینده می‌توانند نام کمپانی را در میان 5 عرضه‌کننده بزرگ اسمارت‌فون در جهان قرار دهند.

عرضه محصولات قدرتمندی که مصرف‌کنندگان مایل به استفاده از آن‌ها در زندگی روزمره خود هستند؛ نخستین گام در راستای رسیدن به این هدف محسوب می‌شود. اسمارت‌فون ویو 20 جدیدترین پرچم‌دار آنر است و حتی با وجود فروش 1.5 میلیون دستگاهی این هندست تا مقطع کنونی، کمپانی چینی کماکان می‌خواهد کاربران بیش‌تری را به خریداری آن ترغیب نماید.

اوایل وقت امروز آنر اعلام کرد که به‌روزرسانی مهم ویو 20، قابلیت‌های گیمینگ این هندست را به شکل ویژه‌ای ارتقا خواهد داد. این به‌روزرسانی موسوم به گیمینگ پلاس (+Gaming)، بهره‌وری پردازنده کایرین 980 گوشی را حدودا 20 درصد افزایش می‌دهد.

همچنین فناوری جدید هوش مصنوعی تعبیه شده در این به‌روزرسانی در مقایسه با متدهای سنتی بایستی دقت فرآیند پیش‌بینی بار هر فریم را بیش از 30 درصد ارتقا دهد. بعلاوه این به‌روزرسانی، قابلیت گیمینگ با وضوح بالا را نیز به ارمغان آورده و امکان دستیابی به کنتراست مناسب‌تر، سطوح روشنایی بالاتر و پالت رنگی گسترده‌تر را فراهم می‌کند. به لطف بهینه‌سازی واحد پردازش گرافیکی (GPU)، کاربران ویو 20 از قابلیت‌هایی نظیر بهبود کیفیت نمایش تصاویر و مصرف انرژی پایین‌تر بهره‌مند خواهند شد.

صرف‌نظر از به‌روزرسانی بزرگ گیمینگ پلاس، آنر از همکاری خود با تیم توسعه‌دهنده بازی Fortnite یعنی Epic Games خبر داد. در قالب بخشی از این همکاری، صاحبان آنر ویو 20 به‌صورت اختصاصی به پوشش Fortnite Honor Guard دسترسی خواهند داشت. این ابزار اختصاصی از روز 25 فوریه در وب‌سایت آنر قابل خریداری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH