چرا گلکسی فولد سامسونگ به سمت داخل تا می‌شود؟!

یکی از تفاوت‌های اساسی گلکسی فولد و هواوی میت X مربوط به نحوه تا شدن این اسمارت‌فون‌ها می‌شود؛ به عبارت دیگر گوشی خم‌شدنی سامسونگ به داخل تا می‌شود، در حالی که میت X به خارج خم می‌شود. در جریان مصاحبه‌ای با The Verge، یکی از مسئولان شرکت کره‌ای اقدام به توضیح در خصوص این تصمیم‌گیری کرده است.

Kate Beaumont، رییس بخش محصولات، خدمات و استراتژی فروش سامسونگ در بریتانیا، ابراز کرده است که تا شدن به داخل محافظت بیشتری را برای صفحه نمایش هندست به ارمغان می‌آورد. “ما انتخاب‌های گوناگون را بررسی کردیم. گزینه‌هایی مانند استفاده از یک قاب برای محافظت بیشتر صفحه نمایش داشتیم، اما تصمیم گرفتیم برای این کار گلکسی فولد را به داخل خم کنیم.”

بیومونت در ادامه صحبت‌های خود اضافه می‌کند: “ما فناوری لازم برای خم کردن گوشی و در عین حال نازک‌تر کردن ضخامت آن را داریم، اما باید گفت خم کردن گوشی به سمت بیرون تحقیقات و همچنین تکنولوژیِ زیادی را در مقایسه با خم کردن آن به درون نمی‌طلبد.”

با توجه به این که هنوز دو گوشی گلکسی فولد و میت X به صورت رسمی وارد بازار نشده‌اند، نمی‌توان در خصوص مقاومت صفحه نمایش آنها اظهار نظر قطعی کرد. نکته دیگر در این خصوص که باز هم با عرضه رسمی هندست‌ها و نظرات خریداران مشخص خواهد شد، مربوط به کارایی گوشی‌ها می‌شود؛ این که به بیرون خم شدن یک اسمارت‌فون انعطاف‌پذیر خوب است یا به درون خم شدن آن. در نهایت همانطور که گفته شده برای رسیدن به پاسخ قطعی باید منتظر عرضه رسمی و بازخورد کاربران بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH