Mi 9 SE

4 دلیل برای این‌که Mi 9 SE شیائومی را بخریم

موبایل‌های اقتصادی و میان‌رده بخش بزرگی از بازار را تشکیل می‌دهند و طرفداران بسیاری دارند. تولیدکنندگان نیز هر ساله از مدل‌های جدیدی در این کلاس پرده‌ برمی‌دارند. در واقع می‌توان گفت اسمارت فو‌ن‌های مقرون‌به‌صرفه در طول زمان قدرت‌مندتر، زیباتر و کارآمدتر شده‌اند و حتی بعضی از مشخصات آن‌ها نیز در حد و اندازه پرچم‌داران است. شیائومی یکی از برندهای برتر حوزه گوشی‌های هوشمند شمرده می‌شود و هندست‌های اقتصادی زیادی در کارنامه خود دارد. این کمپانی به‌تازگی سری Mi 9 را معرفی نموده که از قابلیت‌های بسیاری بهره‌مند هستند. در ادامه می‌خواهیم با Mi 9 SE بیش‌تر آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


دیزاین و دیسپلی

Mi 9 SE

دیزاین مدرن برای تمامی لوازم دیجیتال حائز اهمیت است و خوش‌بختانه شیائومی این موضوع را درک کرده و برای محصول خود از یک طراحی جذاب بهره برده. در قاب جلو شاهد صفحه‌نمایش بزرگی هستیم که بیش از ۸۴ درصد از بخش جلویی را به‌ خود اختصاص داده. در این صورت شاهد حاشیه‌های کمی در اطراف دیسپلی هستیم که تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. همچنین تولیدکننده توانسته این پنل غول‌پیکر را در قابی کوچک قرار دهد. در نتیجه Mi 9 SE در فضاهای کوچک مثل جیب نیز جای می‌گیرد. در قاب پشت هم ماژول دوربین سه‌گانه به‌همراه فلاش ال‌ای‌دی به‌چشم می‌خورد و ظاهری چشم‌گیر و لوکس به محصول چینی بخشیده. خوش‌بختانه شیائومی رنگ‌های متنوع و زیبایی را برای Mi 9 SE طراحی کرده تا براساس سلیقه‌تان گوشی آینده خود را خریداری نمایید. ناگفته نماند نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ خوش‌دستی موبایل را افزایش داده.

با این همه‌، نباید از دیسپلی گجت غافل شد. شرکت سازنده صفحه‌نمایشی تقریبا ۶ اینچی را برای Mi 9 SE در نظر گرفته که به تکنولوژی سوپر آمولد مجهز شده. به این ترتیب روشنایی پنل افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت اغراق‌آمیزی نشان داده می‌شوند. گفتنی‌ست مصرف نمایشگر هم بسیار کم‌تر از نمونه‌های ال‌سی‌دی است. شیائومی رزولوشن فول اچ‌دی پلاس را هم تدارک دیده تا پیکسل‌ها از دید شما پنهان بمانند و قادر به دیدن جزئیات تصاویر باشید.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

Mi 9 SE

برای این‌که بتوانید طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها را اجرا کنید و همچنین به تجربه برخی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی بپردازید، شیائومی از چیپست سری ۷۰۰ کوآلکام بهره گرفته که از قدرت نسبتا خوبی برخوردار هستند. این پردازنده با معماری ۱۰ نانومتری تولید شده و از این رو مصرف کمی از منابع سیستم خواهد داشت. اما نباید از اهمیت مقدار حافظه غافل شد. تولیدکننده Mi 9 SE را در دو ورژن به بازار عرضه نموده که در نسخه گران‌تر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در کنار ۶ گیگابایت رم دریافت می‌کنید. به این ترتیب کم‌تر مواقعی با خطای کمبود حافظه مواجه خواهید شد و همین‌طور می‌توانید چند اپلیکیشن را به‌صورت همزمان اجرا نمایید و کارها را سریع‌تر از قبل انجام دهید.

در کنار پردازنده‌ای توان‌مند، سیستم‌عاملی بهینه نیز نقشی اساسی را ایفا می‌کند. شیائومی به این مسئله پی برده و برای دیوایس خود پلت‌فرم گوگل را برگزیده. در نگارش نهم اندروید شاهد تغییرات و بهینه‌سازی‌های متعددی هستیم که موجب کاهش مصرف باتری شده و از طرفی امنیت دستگاه را بیش‌تر کرده. رابط کاربری اختصاصی شیائومی هم به‌چشم می‌خورد و ظاهری جدید برای اندروید به ارمغان آورده.

دوربین‌ها

Mi 9 SE

اگر عاشق عکاسی هستید و می‌خواهید موبایلی با دوربین‌هایی با کیفیت بالا خریداری نمایید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. شیائومی از ماژول دوربین سه‌گانه در قاب پشت بهره گرفته که عکاسی پرتره را ممکن می‌سازند. به‌لطف سنسورهای ۴۸، ۱۳ و ۸ مگاپیکسلی تصاویری خیره‌کننده ثبت خواهید کرد که از میزان جزئیات کم‌نظیری برخوردار هستند. گفتنی‌ست‌ یکی از این دوربین‌ها از نوع واید بوده و در این صورت به‌راحتی می‌توانید از مناظر و شهرها عکس‌برداری کنید. فلاش ال‌ای‌دی دوگانه هم به‌کار گرفته شده تا حتی در هنگام شب نیز قادر به عکاسی باشید. اجازه ضبط ویدیو با رزولوشن 4K هم داده شده تا خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی حفظ کنید.

تولیدکننده از دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی در قاب جلو بهره گرفته که از دریچه دیافراگم نسبتا بازی سود می‌برد. در نتیجه عکس‌هایی پرنور و جذاب ثبت خواهید کرد. امکان فیلم‌برداری فول اچ‌دی نیز فراهم شده و به این ترتیب Mi 9 SE گزینه‌ای مطلوب برای عاشقان سلفی و استوری به‌حساب می‌آید.

سایر قابلیت‌ها

Mi 9 SE

یک باتری تقریبا ۳۰۰۰ میلی‌آمپری برای Mi 9 SE تدارک دیده شده که با توجه به چیپست کم‌مصرف، نمایشگر سوپر آمولد و نرم‌افزار بهینه عمر نسبتا خوبی خواهد داشت. در نتیجه تا ساعت‌ها قادرید از اسمارت فون بهره ببرید. گوشی شیائومی به تکنولوژی شارژ سریع هم مجهز شده و در این صورت نیازی نیست مدت زمان زیادی برای فول‌شارژ شدن دیوایس خود صبر نمایید. برای این‌که سطح امنیت گجت افزایش یابد و فقط خودتان قادر به آنلاک کردن موبایل باشید، سازنده حس‌گر اثر انگشت را در زیر نمایشگر در نظر گرفته که از دقت و سرعت بالایی بهره می‌گیرد. نگارش پنجم فن‌آوری بلوتوث هم مهمان Mi 9 SE شده و این امکان را به شما می‌دهد تا به‌طور همزمان دو دستگاه بلوتوثی را به هندست متصل نمایید. اسمارت فون چینی از حس‌گر ژیروسکوپ سود می‌جوید و از این رو قادر به تجربه محتواهای واقعیت افزوده هستید و می‌توانید به تجربه بازی‌های واقعیت مجازی بپردازید.

به سوپر گروه گوشی‌های شیائومی ملحق شوید

1 در مورد “4 دلیل برای این‌که Mi 9 SE شیائومی را بخریم”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH