siri-new-job-listing

اپل به دنبال تحلیل‌گری است که بازخوردهای مربوط به Siri را به مدیران شرکت منتقل کند

اگر تا کنون فکر می‌کردید اپل به انتقادهای شما در مورد دستیار هوشمند خودش یعنی Siri گوش نمی‌دهد، برای شما خبر خوبی داریم: این شرکت آماده است تا شخصی را استخدام کند که بتواند بازخوردها و نظرات عمومی را در مورد این دستیار هوشمند دریافت و گردآوری کند و سپس این اطلاعات را به همراه راه حل‌های پیشنهادی به مدیران اپل منتقل نماید. فرد مورد نظر اپل برای این موقعیت شغلی جدید باید به دانش مهندسی مدیریت برنامه آشنا باشد و مهندسان تیم Siri را با برنامه‌های بازایابی شرکت اپل همسو سازد تا سبب شود که این دستیار هوشمند نقش فعال‌تر و موثرتری در اهداف کلی شرکت ایفا کند.

این موقعیت شغلی تحت عنوان “تحلیل شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی محصولات مرتبط با Siri” در ماه جاری میلادی و کاملا بی سر و صدا در وب‌سایت مشاغل اپل قرار داده شد. این فرصت شغلی دو نکته را نمایان می‌سازد: اول این‌که تیم مدیران ارشد کمپانی اپل تصمیم دارد به انتقادها و پیشنهادی مربوط به Siri اهمیت بیشتری بدهد و دوم این‌که تحلیل کردن همه مشکلات و مسائل Siri و یافتن راه حل‌های احتمالی به تنهایی برای مدیر حال حاضر این دستیار هوشمند یعنی John Giannandrea بسیار وقت‌گیر و دشوار است چون او فعلا هدایت تمام استراتژی‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی شرکت اپل را بر عهده دارد.

siri-new-job-listing

با توجه به تاریخ پر فراز و نشیب Siri، تعجب برانگیز نیست که بدانیم این موقعیت شغلی جدید یک موقعیت تمام وقت است. فرد خوش شانسی که در این سمت مشغول به کار می‌شود باید با کند و کاو در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های خبری و دیگر منابع حاوی بازخوردهای مربوط به محصولات مصرفی دنیای تکنولوژی، دیدگاه‌های عمومی در رابطه با Siri را استخراج کند و سپس این اطلاعات را برای تیم هدایت‌گر Siri و همین‌طور مدیران ارشد شرکت اپل خلاصه‌سازی و گزارش نماید. در برخی موارد، این گزارش‌ها به اعمال تغییرات در Siri منجر خواهد شد و در برخی دیگر، تیم Siri باید با تکنیک‌های بازاریابی و به‌روزرسانی‌های اطلاعاتی به ابهامات کاربران پاسخ بدهند.

جالب این‌که این فرد جدید که بنا است توسط اپل استخدام گردد باید بتواند در مورد آن بخش از مشکلات و اشتباهات دستیار هوشمند Siri که خیلی زود معروف می‌شوند، در اسرع وقت پاسخ مناسبی بیابد. هدف اپل از این اقدام این است که از پخش شدن و دست به دست شدن اشتباهات Siri در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری نماید، آن هم با عکس‌العمل‌های صحیح و سریع در رسیدگی و پاسخ زود هنگام به این اشتباهات.

siri-new-job-listing

اپل برای این فرصت شغلی به دنبال شخصی با حداقل مدرک کارشناسی ارتباطات یا علوم کامپیوتر است؛ کسی که در زمینه دستیارهای مجازی، تجزیه و تحلیل داده‌ها و استفاده از ابزارهای تحلیلی در حیطه رسانه‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی تجربه کافی داشته باشد. این شخص علاوه بر همکاری مستقیم با تیم هدایت‌گر Siri، این امکان را هم دارد که در مواقع لازم با گروه‌های بازاریابی، تبلیغات و مستندات محصولات اپل نیز همکاری مقطعی داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH