آیا باید منتظر نسخه PC بازی Red Dead Redemtion 2 باشیم؟

در ماه اکتبر شایعاتی در مورد احتمال عرضه نسخه PC بازی محبوب Red Dead Redemtion 2 منتشر شد، بعد از آن یک فروشگاه اینترنتی کوچک با نام MediaMarkt نام این بازی را در لیست بازی‌های مخصوص کامپیوترهای شخصی قرار داد و ادعا کرد که این بازی پرطرفدار در تاریخ 31 دسامبر 2019 (10 دی 1398) برای PC منتشر خواهد شد.

اما چیزی که دوباره این خبر را در رسانه‌های مجازی داغ کرد، پروفایل Linkedln یک از کارمندان شرکت راک‌استار بود. این کارمند لیست اسامی برنامه‌نویسان نسخه کامپیوتری این بازی را منتشر کرد. البته این لیست بعد از منتشرشدن و سر‌و‌صدایی که ایجاد کرده بود، تغییر یافت.

سرنخ بعدی این داستان، اپ نقشه این بازی است، این اپ برروی تبلت یا گوشی‌های هوشمند اجرا می‌شود که تمامی نقشه‌های بازی در آن قرار دارند. راک‌استار معمولا از این نوع اپ‌ها به عنوان یک کنترل‌کننده مانند آمار بازی و مشاهده نقشه‌ها استفاده می‌کند و این یعنی دستگاه اصلی این بازی چیزی غیراز تبلت یا یک اسمارتفون خواهد بود.

با این‌حال برخی از نتایج داده‌کاوی برنامه‌نویسان حرفه‌ای برروی کدهای بازی خبر از وجود نام PC در تنظیمات گرافیکی این بازی می‌دهد. یک نمونه از این کدها را در زیر مشاهده می‌کنید:

‘PARAM_companionAutoConnectIpPC’

‘CommandIsPcVersion(void)’

در این کدها نام شرکت Oculus که سازنده تجهیزات واقعیت مجازی (VR) است هم به چشم می‌خورد. باتوجه به این‌که این بازی پرطرفدار در سبک اول شخص بوده و نام یک شرکت محصولات واقعیت مجازی هم در این میان وجود دارد، تمامی شک‌ها درباره اجرای این بازی برروی PC توسط یک هدست VR به یقین تبدیل خواهد شد.

زمان انتشار نسخه PC بازی Red Dead Redemtion 2

راک‌استار هیچ علاقه‌ای برای انتشار زمان دقیق یک بازی ندارد و تمرکز این شرکت فعلا برروی نسخه آنلاین Red Dead است.

در سال 2010 نسخه اول بازی Red Dead Redemption منتشر شد، اما این بازی هرگز به کامپیوترهای شخصی نرسید. اما باتوجه به این نکته که نسخه PC بازی‌های GTA IV و GTA V شش ماه پس از ارایه آن‌ها به کنسول‌ها، در دسترس کاربران کامپیوترهای شخصی قرار گرفت، می‌توان حدس زد که Red Dead Redemtion 2 هم در اوایل ماه آوریل یا ماه مه، در اختیار PC قرار بگیرد.

این بازی به دلیل این‌که در سبک جهان باز قرار دارد، یکی از پرطرفدارترین بازی‌های سال محسوب می‌شود. این بازی برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است، اما کاربران کامپیوترهای شخصی همچنان باید منتظر این بازی زیبا و مهیج باشند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH