شیائومی ردمی 7 معرفی شد؛ یک گوشی حدودا 100 دلاری!

تا به امروز شاهد انتشار مطالب زیادی حاوی مشخصات یا تصاویر اسمارت‌فون ردمی 7 بودیم. در نهایت شرکت چینی از این اسمارت‌فون به صورت رسمی رونمایی کرد. آخرین هندست شرکت شیائومی دارای پردازنده اسنپدراگون 632 خواهد بود و در مدل‌های مختلف از 2 تا 4 گیگابایت رم و همچنین 16 تا 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

یکی از مشخصات بسیار خوب ردمی 7 باتری 4000 میلی‌آمپری آن است که مطمئنا پاسخگوی صفحه نمایش 6.26 اینچی گوشی خواهد بود. این صفحه نمایش دارای کیفیت HD+ بوده و دارای گوریلا گلس 5 است. شیائومی برای راحت کردن خیال کاربران با همکاری شرکت P2i ردمی 7 را مقاوم در برابر آب ساخته است.

دوربین هندست جدید چینی‌ها از دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی تله‌فوتو در پنل پشت بهره می‌برد. دوربین سلفی این دیوایس نیز 8 مگاپیکسل بوده و در ناچ قطره‌ای آن تعبیه شده است. از دیگر مشخصات بارز ردمی 7 می‌توان به وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری و همچنین حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد. شیائومی برای خریداران این محصول در چین ضمانت‌نامه‌ای 18 ماهه ارایه می‌کند.

اما بزرگ‌ترین مزیت این اسمارت‌فون به قیمت آن بر می‌گردد؛ قیمت نسخه 2/16 گیگابایت ردمی 7 حدود 104 دلار، نسخه 3/32 گیگابایت حدود 119 دلار و مدل 4/64 گیگابایت حدود 149 دلار خواهد بود. رنگ‌های ارایه شده برای این محصول نیز مشکی، آبی و قرمز عنوان شده‌اند. گفتنی است در طی مراسم رونمایی از این محصول از ایربادهایی با نام ردمی AirDots که قابلیت پشتیبانی از نسخه پنجم بلوتوث را داشتند نیز رونمایی شد. برچسب قیمتی عنوان شده برای این ایرباد جدید 15 دلار بود. ماشین لباسشویی ردمی نیز به عنوان اولین محصول خانگی این زیرشاخه شرکت شیائومی به قیمت 120 دلار، از دیگر محصولات معرفی شده در این رویداد بود.

به سوپر گروه گوشی‌های شیائومی ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH