رندر‌ وان پلاس 7 با دوربین سلفی پاپ آپ و در سه‌ رنگ منتشر شد

گوشی وان پلاس 7 که مشتاقانه منتظر عرضه آن بودیم، با بهره‌گیری از دوربین پاپ آپ 16 مگاپیکسلی، قرار است دارای نمایشگری تمام صفحه و بدون بریدگی و نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه باشد. همچنین در رندر فاش‌شده جدیدی از سوی GizChina، این گوشی با دوربین سه‌گانه عمودی در پنل پشتی، به وضوح دیده شده است. انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 7 در ماه مه سال 2019 به بازار عرضه شود.

در اوایل ماه جاری میلادی، فردی در فروشگاه اینترنتی خود فهرستی از تمام مشخصات گوشی وان پلاس 7 را منتشر کرد. طبق فهرست منتشر شده، انتظار می‌رود این گوشی به تراشه اسنپدراگون 855 و صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED مجهز شود. این گوشی در دو مدل حافظه رم 8 و 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی ارایه خواهد شد و خریداران می‌توانند به دلخواه یکی از این دو مدل را انتخاب کنند. دوربین سه‌گانه تعبیه‌شده در پنل پشتی گوشی، به ترتیب شامل دوربین‌هایی با رزولوشن 48، 20 و 5 مگاپیکسل است. دو کمپانی اوپو و وان پلاس هر دو متعلق به یک کمپانی بزرگ‌تر هستند؛ بنابراین هنوز هم شانسی وجود دارد که بتوانیم قابلیت زوم 10X اپتیکال هیبریدی را که اوپو قرار است در محصولات خود استفاده کند، در پرچم‌دار آینده وان پلاس، یعنی OnePlus 7 ببینیم.

از مشخصات دیگر این گوشی، باتری 4000 میلی‌آمپری با ابعاد مناسب است که با بهره‌گیری از فناوری شارژ سریع Dash Charge، به‌سرعت شارژ می‌شود. شرکت وان پلاس ادعا می‌کند که با تعبیه حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه نمایش، کاربر قادر خواهد بود سریع‌تر از هر هندست دیگری از ویژگی Screen Unlock استفاده کرده و قفل گوشی را باز کند. همچنین اندروید 9 پای و سیستم عامل اکسیژن 9 UI به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی وان پلاس 7 نصب می‌شود. ظاهراً قیمت این گوشی از 569 دلار آغاز خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید وان پلاس از طریق همکاری با شرکت مخابراتی تی موبایل، به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرد. گوشی وان پلاس 6T نخستین گوشی بود که توسط اپراتور تی موبایل در بازار آمریکا به فروش رسید. احتمالاً درباره محصول جدید وان پلاس نیز شاهد عرضه آن توسط سومین شرکت بزرگ مخابراتی (تی موبایل) باشیم. این نکته را نیز نباید نادیده گرفت که در حال حاضر، وان پلاس تنها شرکت سازنده تلفن همراه است که محصولات آن توسط حامل بزرگی در ایالات‌متحده آمریکا به فروش می‌رسند.

قانون‌گذاران ایالات متحده آمریکا، دو شرکت Huawei و ZTE را به‌عنوان تهدید امنیتی ملی نام‌گذاری کرده‌اند و متأسفانه جنگ تجاری بین آمریکا و چین به بدتر شدن روابط بین این دو کشور منجر شده است. نکته جالب توجه این است که شرکت اوپو پس از موفقیت وان پلاس در ایالات‌متحده در ماه گذشته، اعلام کرد که قصد هجوم به ایالات‌ متحده را دارد؛ البته این اتفاق تا زمانی که اوپو در اروپا به‌طور کامل احساس امنیت نکند، نمی‌افتد.

وان پلاس 7 با قیمت 569 دلار، عنوان قاتل پرچم‌داران را خواهد گرفت!

گوشی وان پلاس 7 در سه رنگ سیاه، بنفش و خاکستری توزیع خواهد شد. هر سه رنگ در رندرهای جدید نمایش داده شده‌اند. متأسفانه این گوشی قابلیت اتصال به شبکه‌ اینترنت پرسرعت 5G را ندارد. پیت لائو، بنیان‌گذار و مدیر اجرایی وان پلاس، به‌طور واضح اعلام کرد که اولین گوشی 5G این شرکت در ایالات‌متحده عرضه نخواهد شد و کاربران آمریکایی باید منتظر بمانند.

گوشی وان پلاس وان در آوریل سال 2014 رونمایی شد و خرید آنلاین آن به‌سادگی برای علاقه‌مندان میسر نبود و آن‌ها برای خرید این گوشی به یک دعوت‌نامه نیاز داشتند. در واقع هدف اصلی وان پلاس از فروش دعوت‌نامه‌ای، هماهنگ‌سازی عرضه و تقاضا بود تا از تولید بیش‌ازحد این محصول جلوگیری کند. در ژانویه سال 2016، این شرکت سیستم فروش دعوت‌نامه‌ای را برای وان پلاس X لغو کرد و ازآن‌پس وان پلاس 3 نیز بدون دعوت‌نامه به فروش رسید. چند محصول اول این شرکت به دلیل ویژگی‌های بالا رده و قیمت پایین، قاتل پرچم‌داران نام‌گذاری شدند. اگر مشخصات فاش‌شده برای گوشی وان پلاس 7 حقیقت داشته باشد، 569 دلار برای چنین پرچم‌داری با چنین امکاناتی، بسیار عالی است.

وان پلاس به دلیل دریافت به‌روزرسانی به‌موقع در مقایسه با سایر گوشی‌های غیر پیکسلی اندروید، بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین این شرکت به دلیل افزودن قابلیت‌های موجود در هندست‌های جدیدتر خود به برخی از دستگاه‌های قدیمی از طریق به‌روزرسانی‌ها، بسیار معروف شده است. به‌این‌ترتیب دو گوشی وان پلاس 3 و 3T که در سال 2016 عرضه شده بودند، به اندروید 9 پای به‌روزرسانی خواهند شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH