هواوی P30 پرو

هواوی P30 پرو با زوم اپتیکال 5 برابری و دوربین 40 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

سرانجام انتظار کاربران هواوی به پایان رسید و این کمپانی محبوب از جدیدترین پرچم‌دار خود به نام هواوی P30 پرو رونمایی کرد. این اسمارت‌فون می‌تواند عملکرد فوق‌العاده‌ای را در زمینه عکاسی با تلفن همراه داشته باشد. سنسور 8 مگاپیکسلی تعبیه شده برای زوم پریسکوپ با فاصله کانونی 125 میلی متر می‌تواند امکان تصویر برداری از فواصل دور را به ارمغان آورد. هم‌چنین تثبت کننده نوری موجود در این دوربین می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر واضح و بدون لرزش را به ثبت برسانید.

دوربین اصلی هواوی P30 پرو 40 مگاپیکسلی است و توسط کمپانی سونی توسعه یافته است. این دوربین از فیلتر رنگی RYYB استفاده می‌کند که توانایی ثبت تصاویر واضح در محیط‌های کم‌ نور را به همراه دارد. میزان ISO دو برابر مقداری است که در هواوی میت 20 پرو مشاهده کرده‌ایم؛ این وپژگی به کمک استفاده از لنز با گشودگی دیافراگم f/1.6 می‌تواند تصاویر قابل قبولی را در محیط‌های کم نور به ثبت برساند. این پرچم‌دار هم‌چنین از یک سنسور 20 مگاپیکسلی زاویه باز استفاده می‌کند که از فوکوس خودکار و ToF پشتیبانی می‌کند. این فناوری موجب ثبت عمق تصاویر به صورت چند لایه‌ای می‌شود، از این رو تصاویر بوکه تولید شده واقع‌گرایانه‌تر خواهند بود.

نمایشگر مورد استفاده در هواوی P30 پرو 6.47 اینچی و از نوع AMOLED است که میزبانی اسکنر اثر انگشت را نیز بر عهده دارد. وضوح این نمایشگر FHD+ خواهد بود. این نمایشگر هم‌چنین وظیفه پخش صدای بلندگوی تماس را نیز برعهده دارد. این تکنولوژی در دومین نسل خود می‌تواند صدایی با کیفیت‌تر و با نشت صدای کم‌تر را به ارمغان بیاورد. هم‌چنین برای شنیدن صدای تماس نیاز به استفاده از بخش خاصی از نمایشگر نیست، بلکه در هر قسمت از صفحه نمایش می‌توانید صدای خارج شده را گوش دهید. البته این نوع اسپیکر قرار نیست برای پخش صدای استریو مورد استفاده قرار بگیرد و هواوی برای پخش سایر صداها از یک اسپیکر دیگر استفاده کرده است.

برش موجود در نمایشگر میزبان یک سنسور باکیفیت 32 مگاپیکسلی است که توانایی ثبت تصاویر بوکه را دارد. قلب پردازشی هواوی P30 پرو را چیپست کایرین 980 تشکیل می‌دهد که با یک سیستم خنک کننده همراهی می‌شود. این اسمارت‌فون با رم 6 یا 8 گیگابایتی و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد که به کمک کارت حافظه‌های NM قابل ارتقا است.

این اسمارت‌فون هم‌چنین از جدیدترین تکنولوژی شارژ سریع هواوی استفاده می‌کند. این به معنای استفاده از شارژر 40 واتی شارژ سریع برای باتری 4200 میلی آمپر ساعتی این هندست و هم‌چنین شارژر 15 واتی بی‌سیم است که می‌تواند با سرعت زیادی به باتری این هندست جان تازه‌ای ببخشد.

این هندست از یک قاب فلزی استفاده می‌کند و پنل‌های پشتی و جلویی آن از جنس شیشه هستند. این بدنه می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت کند.

پیش فروش این اسمارت‌فون هم‌اکنون با قیمت 1000 یورو برای نسخه 8/128 گیگابایتی آغاز شده است. نسخه‌های با حافظه 256 و 512 گیگابایتی با قیمت 1100 و 1250 یورو فروخته می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH