کامپیوترهای همه‌کاره

با ارزان‌ترین کامپیوترهای همه‌کاره آشنا شوید

اگر می‌خواهید کارهای حرفه‌ای‌ خود را بدون نقص انجام دهید، در نتیجه نیاز به یک کامپیوتر دارید. این دیوایس‌های کارآمد طیف گسترده‌ای از اعمال را به پایان می‌رسانند و به قابلیت‌های متعددی مجهز هستند. تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و هر ساله از محصولات جدیدی پرده برمی‌دارند. رایانه‌ها در مدل‌های متنوعی در بازار حضور دارند که از آن بین می‌توان به کامیپوترهای همه‌کاره اشاره نمود. این گجت‌ها کیسی همراه خود ندارند و به‌راحتی در فضاهای مختلف قرار می‌گیرند. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین رایانه‌های همه‌کاره آشنا شویم.


آی‌‌لایف Zed PC

کامپیوترهای همه‌کاره

Zed PC یکی از محصولات جذاب مارکت در این رنج قیمتی محسوب می‌شود. شرکت سازنده برای این مدل پردازنده‌ای آمریکایی را تدارک دیده که در کلاس اقتصادی قرار می‌گیرد. به این ترتیب به‌راحتی می‌توانید اپلیکیشن‌های سبک را اجرا کنید و به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. ۲ مگابایت حافظه کش در کنار ۳ گیگابایت رم هم در اختیارتان قرار دارد تا قادر به اجرای گروه بزرگی از برنامه‌ها باشید. اما چیزی که Zed PC را از اکثر رقبای خود متمایز می‌کند، فضای ذخیره‌سازی آن است. آی‌لایف برای این کامپیوتر همه‌کاره ۵۰۰ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. در این صورت می‌توانید تصاویر و ویدیوهای زیادی را ذخیره کنید، برنامه‌های بسیاری را نصب نموده و موسیقی‌های بی‌شماری را دانلود کنید. خوش‌بختانه شاهد پردازش‌گر گرافیکی مجزا در Zed PC هستیم و در نتیجه نصب و اجرای برخی از بازی‌ها ممکن شده تا اوقات فراغت‌تان را پر نمایید. کامپیوتر مذکور به صفحه‌نمایشی تقریبا ۱۷ اینچی مجهز گشته که از رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره می‌گیرد. این پنل از نوع لمسی بوده و برای همین طراحی‌ها و نقاشی‌های بهتری خواهید داشت. برای این‌که آهنگ‌ها با میزان بلندی مطلوبی پخش شوند، سازنده از اسپیکرهای نسبتا قدرت‌مندی در Zed PC بهره جسته که موزیک‌ها را با وضوح مطلوب پلی می‌نماید. گفتنی‌ست نسخه دهم ویندوز مهمان کامپیوتر آی‌لایف شده و قابلیت‌های زیادی را برای آن به ارمغان آورده.

قیمت: ۴ میلیون تومان

نکست AR2030-22A

کامپیوترهای همه‌کاره

پردازنده‌ای دو هسته‌ای قلب تپنده AR2030-22A را تشکیل داده. چیپست اینتل در بخش تراشه‌های اقتصادی قرار می‌گیرد و از این رو می‌توانید برنامه‌های سبک را به‌سادگی اجرا نموده و بدون لگ و کندی به انجام کارهای روزمره خود مشغول شوید. ۳ مگابایت حافظه کش به‌همراه ۴ گیگابایت رم هم در نظر گرفته شده تا قادر به نصب و اجرای طیف وسیعی از اپلیکیشن‌ها باشید. مقدار حافظه برای‌تان اهمیت زیادی دارد؟ پس حتما AR2030-22A را در سبد خریدتان قرار دهید. تولیدکننده ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی برای محصول خود تدارک دیده که این امکان را به شما می‌دهد تا محتواهای مختلفی را دانلود و ذخیره نمایید و مطمئن باشید تا مدت‌ها با خطای کمبود حافظه مواجه نمی‌شوید. AR2030-22A به پردازش‌گر مجزای گرافیکی هم مجهز شده تا بتوانید بعضی از بازی‌ها را تجربه نمایید. صفحه‌نمایش ۲۱.۵ اینچی یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این مدل محسوب می‌شود. این نمایشگر از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد و به‌همین دلیل قادر به دیدن جزئیات تصاویر خواهید بود. دیسپلی کامپیوتر نکست از تکنولوژی ال‌ای‌دی سود می‌جوید و به این ترتیب سطح روشنایی افزایش یافته و رنگ‌ها به‌صورت جذاب‌تری نشان داده می‌شوند. پلت‌فرم مایکروسافت و دو بلندگو از دیگر قابلیت‌های AR2030-22A هستند که آن را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران تبدیل می‌کند.

قیمت: ۵ میلیون تومان

نکست AR4400-22A

کامپیوترهای همه‌کاره

چیپست Pentium در کنار ۳ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم این قدرت را به شما می‌دهد تا با خاطری آسوده کارهای روزمره خود را به پایان برسانید. برنامه‌های سبک بدون لگ و کندی در AR4400-22A اجرا می‌شوند و به‌لطف پردازش‌گر گرافیکی اینتل قادر به اجرای برخی از بازی‌ها خواهید بود. ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی نیز برای‌تان تدارک دیده شده تا بتوانید محتواهای گوناگونی را دانلود و ذخیره نمایید. دیسپلی ۲۱.۵ اینچی و فول اچ‌دی یکی از دلایل برای خرید این مدل به‌شمار می‌آید و آن را به کامپیوتری مطلوب در این رنج قیمتی بدل نموده. نگارش دهم پلت‌فرم مایکروسافت هم به‌چشم می‌خورد و از این رو می‌توانید از اپلیکیشن‌های کارآمد ویندوزی بهره بجویید.

قیمت: ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

ام‌اس‌آی Pro 16B FLEX-T BATTERY-A

کامپیوترهای همه‌کاره

تولیدکننده از پردازند‌ه‌ اقتصادی اینتل به‌همراه ۲ مگابایت حافظه کش و ۴ گیگابایت رم در این کامپیوتر بهره گرفته تا قادر به انجام کارهای روزمره خود باشید و به‌راحتی بتوانید اپلیکیشن‌های سبک را اجرا کنید. پردازش‌گر گرافیکی مجزا هم در نظر گرفته شده که این اجازه را به شما می‌دهد تا به اجرای برخی از گیم‌ها بپردازید. Pro 16B FLEX-T BATTERY-A به ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز گشته و به‌همین دلیل می‌توانید فیلم‌ها و موسیقی‌های بسیاری را در کامپیوتر ام‌اس‌آی ذخیره کنید. در واقع این فضا بخش بزرگی از کاربران را راضی می‌کند و در کم‌تر مواقعی با خطای پر شدن حافظه روبه‌رو می‌شوید. پنل تقریبا ۱۵ اینچی محصول از رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و لمسی بوده. به این ترتیب راحت‌تر قادر به طراحی یا نقاشی خواهید بود. ناگفته نماند بلندگوهای نسبتا توان‌مند دیوایس هم موسیقی‌ها را واضح و با بیس خوب پلی می‌کنند.

قیمت: ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH