سامسونگ مشغول آماده‌سازی نسخه کوچک‌تر اسمارت‌فون گلکسی‌ نوت 10 است

خبر عرضه احتمالی نسخه کوچک‌تر اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی‌نوت 10 برای نخستین بار منتشر شده است؛ اما این نخستین بار نیست که غول کره‌ای به چنین اقدامی دست می‌زند. باور سامسونگ به موفقیت پرچم‌دار گلکسی S10e احتمالا عزم کمپانی برای انجام این‌کار را افزایش داده است.

مقرون‌به‌صرفه‌ترین مدل پرچم‌دار گلکسی سامسونگ در اوایل سال 2019 نیز بازخورد بسیار مناسبی را از سوی رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان دریافت کرد؛ لذا کمپانی این سبک طراحی را مورد استفاده قرار خواهد داد. بنابراین چنان‌چه فبلت گلکسی‌نوت 10 آینده واقعا به‌همراه یک نمایشگر 6.7 اینچی عرضه شود؛ در این‌صورت بسیاری از کاربران به‌دنبال نسخه کوچک‌تر آن خواهند بود. نمایشگر قدیمی‌تر گلکسی‌نوت 9 با قطر 6.4 اینچی امکان به‌کارگیری حواشی باریک‌تر را فراهم خواهد کرد.

بر اساس اظهارات یک منبع داخلی، پیش‌تر سامسونگ قطعات موردنیاز خود را از تامین‌کنندگان خریداری نموده است؛ اما در حال حاضر این اظهارات صرفا شایعه هستند. در صورت تمایل کمپانی به استفاده از این ایده و عرضه احتمالی هندست مذکور با نام گلکسی‌نوت 10e، این هندست در بازارهای منتخب از جمله اروپا عرضه خواهد شد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH