عرضه اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 5G با یک فست شارژر جدید

عرضه تجاری سامسونگ گلکسی S10 5G به‌عنوان نخستین گوشی تجاری 5G در آینده نزدیک آغاز خواهد شد. بر اساس برنامه‌ریزی زمانی، روز 5 آوریل این هندست در کره‌جنوبی عرضه می‌شود و سپس در روز 16 مه شاهد ارایه آن در ایالات‌متحده خواهیم بود. اکنون تصاویر مربوط به جعبه‌گشایی گوشی آینده سامسونگ منتشر شده و کلیه اقلام همراه با این گوشی نیز در معرض نمایش قرار گرفته است.

بسته‌بندی گلکسی S10 5G و محتویات داخل آن

محتویات درون جعبه از وجود یک شارژر USB-C جدید 25 واتی به‌همراه یک کابل Type C دو طرفه، هدست داخل گوشی استاندارد AKG و یک آداپتور تبدیل USB-C به USB-A حکایت دارد. سرعت شارژ این شارژر جدید احتمالا در مقایسه با شارژر 15 واتی ارایه شده به‌همراه سایر مدل‌های سه‌گانه گلکسی S10 بیش‌تر خواهد بود. بدین ترتیب سامسونگ برای نخستین بار شارژر USB-C خود را همراه با یک کابل USB-C دو طرفه عرضه خواهد کرد.

صرف‌نظر از محتویات داخل جعبه، تصویری از مقایسه این هندست با گلکسی S10 پلاس منتشر شده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت؛ گلکسی S10 5G از قامتی کشیده‌تر برخوردار بوده و اندکی پهن‌تر به‌نظر می‌رسد. فردا و با عرضه گوشی برای کاربران مقیم کره‌جنوبی احتمالا جزئیات بیش‌تری پیرامون پرچم‌دار 5G سامسونگ منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH