تصاویر مربوط به کیس‌های سامسونگ گلکسی A80 منتشر شد

صرف‌نظر از سلایق شخصی کاربران در خصوص پنل‌های ناچ‌دار، حفره‌دار و صفحات تاشو یا سایر ایده‌های کنونی جهت توسعه فضای حقیقی نمایشگر گوشی‌های موبایل، یقینا اکنون در میانه عصر نسبتا جذاب رنسانس طراحی اسمارت‌فون‌ها قرار داریم. حتی با وجود دستگاه‌های جدید و ارزنده‌ای مانند سامسونگ گلکسی A80 که به روح طراحی تجربی عینیت می‌بخشند؛ اما کماکان این گجت‌ها تا حد زیادی به طراحی برتر “ساندویچ شیشه‌ای” امروزی وابسته هستند. لذا حفظ زیبایی آن‌ها مستلزم رعایت سطوح حفاظتی و مراقبتی مشخصی است.

بدیهی است که طراحی کیس برای این دستگاه‌ها به‌نوبه‌خود چالشی کاملا جدید و هیجان‌انگیز محسوب می‌شود. تولید کیس رسمی اسمارت‌فون گلکسی فولد یک نمونه دشوار و بالقوه پرهزینه بود و این موضوع با توجه به برچسب قیمتی 120 دلاری کیس کاملا مشخص است. اما قیمت‌گذاری یک مقوله ذهنی است و مطمئنا با گذر زمان سیری نزولی را طی خواهد کرد. در این میان کشف الگوهای واقعی طراحی کیس، موضوعی واقعا جالب‌توجه از نظر بسیاری از علاقه‌مندان دنیای موبایل است. به همین دلیل در ادامه به بررسی چندین گزینه اولیه ارایه شده توسط الیکسار؛ تولیدکننده قابل‌اعتماد کیس‌های اسمارت‌فونی می‌پردازیم. این کیس‌ها پیش‌تر برای گوشی گلکسی A80 و مکانیسم دوربین بازشونده و چرخنده آن در قاب میانی عرضه شدند.

کیس جیبی باریک الیکسار از جنس چرم اصل

کیس جیبی باریک از جنس چرم طبیعی نخستین محصول الیکسار در این طیف به‌شمار می‌رود. ظاهرا این محصول در زمینه طراحی مفهومی یک کیس، رویکردی نسبتا آزادانه‌تر را لحاظ نموده است. این ساختار در پخش پشتی کیس مشهود بوده و تا لبه ماژول دوربین توسعه پیدا می‌کند. بعلاوه به منظور اتصال این قسمت به بدنه گوشی از نوعی سطح چسبنده استفاده می‌شود. این موضوع اساسا بیانگر این واقعیت است که بخش‌های جانبی گلکسی A80 به جز قسمت تحتانی دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا تا حدود زیادی بدون پوشش باقی خواهند ماند. الگوی مورد استفاده در این بخش از کیس به‌عنوان یک لولا عمل کرده و بر روی پنل شیشه‌ای جلویی گوشی قرار می‌گیرد.

در این حالت حداقل از نمایشگر به‌طور کامل محافظت خواهد شد. کیس جیبی باریک چرمی بسیار شیک و جذاب به‌نظر می‌رسد. در حال حاضر وب‌سایت الیکسار یک مدل مشکی و قهوه‌ای این کیس را با قیمت 21.99 دلار در فهرست خود قرار داده است.

کیس ژله‌ای فلکسی‌شیلد الیکسار

کیس ژله‌ای فلکسی‌شیلد محصول دیگری از شرکت الیکسار است که سطح حفاظتی اندکی بالاتر را به کاربران ارائه می‌دهد. این محصول همانند یک کیس نرم معمول، تمامی بخش‌های جانبی گوشی را تحت پوشش قرار داده و با بهره‌گیری از یک شکاف، فضایی میان نمایشگر و کلیه سطوح تخت ایجاد می‌کند. موضوع جالب‌توجه این است که الیکسار در قسمت پشتی قاب و پایین‌تر از دوربین گوشی، برشی ایجاد نموده است؛ در حالی‌که نوار باریک اطراف قسمت ثابت فریم فوقانی کماکان به قوت خود باقی خواهد ماند.

کیس ژله‌ای فلکسی‌شیلد از مواداولیه غیرلغزنده ساخته شده و اکنون در مدل‌های آبی، مشکی و شفاف بی‌رنگ در وب‌سایت الیکسار به نمایش گذاشته شده است. این کیس تنها 6.99 دلار قیمت دارد که در مقایسه با قیمت کیس‌های اسمارت‌فون گلکسی فولد رضایت‌بخش است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH