گوگل

گوگل سرفصل‌های جدیدی مربوط به اندروید Q و سیستم‌ عامل کروم را به Google I/O 2019 افزود

تا برگزاری کنفرانس I/O گوگل کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است ولی هنوز هم جدول برنامه‌ریزی آن در حال تغییر و آپدیت است. با آنکه لیست اولیه سخنرانی‌ها و سرفصل مباحث در اواخر ماه گذشته اعلام شده بود با این حال هنوز هم سرفصل‌های جدیدی در حال افزوده شدن به لیست است. از جمله این موارد می‌توان به ارایه‌هایی در مورد اندروید Q و سیستم عامل کروم اشاره نمود.

گوگل

برای سیستم عامل کروم یک سرفصل با مضمون “فراهم‌سازی شرایط برای بازی‌های اندرویدی به منظور اجرا شدن فراتر از گوشی‌های هوشمند”، در تاریخ هفتم ماه مه ساعت 6 بعداز‌ظهر، به لیست برنامه ‌زمانبندی افزوده شده است و هدف از آن کمک به توسعه‌دهندگان برای عملی ساختن اجرای بازی‌های اندرویدی بر روی سیستم عامل کروم است. رویداد‌های مربوط به استفاده از سیستم عامل لینوکس بر روی کروم‌بوک‌ها و برنامه‌نویسی صوتی بر روی سیستم عامل کروم و اندروید از دیگر موارد است.

در مورد اندروید Q نیز چندین سرفصل جدید در نظر گرفته شده است که در این بین می‌توان به جلساتی در مورد شرایط جدید حریم خصوصی در اندروید Q، تغییراتی به منظور بهبود عملکرد در اندروید Q و طراحی تم تیره برای متریال اپ‌ها اشاره نمود. طبق لیست رویداد‌های در نظر گرفته شده، به نظر می‌رسد با کنفرانس جذابی روبه‌رو خواهیم بود و امیدواریم در مورد اندروید Q مطالب و سخنرانی‌های بیشتری ارایه گردد تا با جزییات آن آشنایی بهتری پیدا کنیم.

در پایان بد نیست بگوییم که سه گفتگوی دیگر نیز به حاشیه مراسم افزوده شده است. جفری هینتون با بحثی با عنوان “یک مهندسی عمیق در گوگل” حضور خواهد داشت. هیروشی لاک‌هایمر، معاون ارشد گوگل در ادامه رشته کلام را به دست خواهد گرفت و گفتگوی سوم مربوط به بخش گوگل X است. با این اوصاف باید در انتظار یک I/O  هیجان‌انگیزی در سال 2019 باشیم. برنامه کامل این کنفرانس را می‌توانید از این لینک مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH