درآمد پرورش پرندگان چقدر است؟

اگر به دنیای پرندگان علاقه دارید، می توانید وارد حوزه پرورش پرندگان شوید و از این راه، کسب درآمد کنید. البته قبل از شروع کار، باید با اصول پرورش پرندگان آشنا باشید و ترفندهای موفقیت در این راه را بلد باشید تا بتوانید از پرورش پرندگان درآمدزایی کنید و از درآمد و سود کار خود راضی باشید. در این نوشته می خواهیم درباره درآمد پرورش پرندگان مختلف با شما صحبت کنیم. اگر به کارآفرینی و کسب درآمد از طریق پرورش پرنده ها علاقه دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

درآمد پرورش شترمرغ چقدر است؟

شترمرغ، یکی از پرنده هایی است که پرورش آن سود خوبی دارد. شترمرغ ها، پرنده هایی مهربان و کم آزار هستند که مراقبت از آنها کار سختی نیست! گوشت شترمرغ از جمله گوشتهای گرم و لذیذ است که در ایران، بازار خوبی هم دارد. با پرورش شترمرغ، شما می توانید گوشت شترمرغ، تخم شترمرغ، روغن شترمرغ و حتی پرهای این پرنده را بفروشید و سود کنید. شترمرغ ها هر یک روز در میان تخم می گذارند و بعد از 40 یا 50 روز، جوجه ها سر از تخم در می آورند. در عرض 9 ماه، جوجه ها به شترمرغ بالغ و پروار تبدیل می شوند. درآمد پرورش شترمرغ به تعداد شترمرغ ها بستگی دارد؛ اما به طور کلی می توان گفت که این کار، سود خوب و فراوانی دارد. شما با پرورش شترمرغ، می توانید ماهانه بین 10 تا 25 میلیون تومان درآمد داشته باشید.

درآمد پرورش غاز اوکراینی چقدر است؟

غاز از جمله پرنده هایی است که نسبت به دیگر طیور، کمتر بیمار می شود و میزان تلفات آنها کم است. غاز اوکراینی از جمله نژادهای زیبا و پرطرفدار در خانواده غازها است که زیبایی خاصی دارد. نوک این غازها سیاه است و تا حدی به قرمزی می زند. بسیاری از افراد، غاز اوکراینی را بهترین نژاد غازها می دانند. پرورش غاز اوکراینی از پرورش سایر غازها پرسودتر است؛ زیرا بازدهی بهتری دارد و گوشت و تخم غاز اوکراینی بهتر به فروش می رسد. با کمک غاز اوکراینی می توانید فرآیند جوجه کشی را به خوبی طی کنید؛ زیرا این غازها بسیار تخم می گذارند. البته این را هم بدانید که جوجه کشی و مراقبت از تخم غازها کاری اصولی است و باید نهایت دقت و تلاش را به کار گیرید تا تخم غاز آسیبی نبیند و جوجه های سالم متولد شوند. اگر بتوانید مراحل اولیه را با دقت و درست پشت سر بگذارید، می توانید به موفقیت و سودآوری کسب و کارتان امید داشته باشید.

درآمد پرورش کبک چقدر است؟

کبک از جمله پرندگان زینتی است که آواز جالبی دارد. گوشت کبک، چربی و کلسترول پایینی دارد و سرشار از پتاسیم، پروتئین و آهن است. پزشکان خوردن گوشت کبک را به افرادی که به ضعف اعصاب، بی خوابی و ناراحتی های روانی مبتلا هستند توصیه می کنند. تخم کبک هم سرشار از پروتئین و اسید آمینه است و طرفداران زیادی دارد. شما می توانید با سرمایه کم در حد 10 میلیون تومان شروع به پرورش کبک کنید و با این کار، سود خوبی به دست آورید. مزیت پرورش کبک این است که نگهداری و پرورش آنها راحت است و بازدهی خوبی هم دارد. درآمد پرورش کبک به تعداد کبکها و تخم های آنها بستگی دارد؛ اما با پرورش کبک، به طور میانگین می توانید به سود 15 تا 20 میلیون تومان در ماه فکر کنید.

درآمد پرورش اردک چقدر است؟

اردک، پرنده ای کم توقع و مقاوم است که گزینه خوبی برای درآمدزایی به شمار می رود. گوشت اردک، رطوبت و چربی زیادی دارد و ارزش غذایی آن بالا است. تخم اردک نیز سرشار از پروتئین و مواد مفید است. شما می توانید به راحتی اردک پرورش دهید و درآمد خوبی داشته باشید. اگر می خواهید از پرورش اردک سود خوبی به دست آورید، به اردک گوشتی و اردک اسرائیلی فکر کنید. در ماه اول، درآمد پرورش اردک حدود 2 تا 3 میلیون تومان است؛ اما در ماه های بعدی به 10 تا 15 میلیون تومان هم می رسد.

درآمد پرورش بلدرچین چقدر است؟

بلدرچین، یک پرنده کوچک است که گوشت خوشمزه ای دارد و میزان تخم گذاری آن از سایر پرنده ها بیشتر است. بلدرچین را می توان در خانه هم پرورش داد و کسب درآمد کرد. بسیاری از افراد، پرورش بلدرچین را از انباری یا پارکینگ منزلشان شروع کرده اند و حالا درآمد خوبی دارند. شما می توانید کار پرورش بلدرچین را از تعداد کم شروع کنید و به مرور زمان، تعداد پرنده ها را بیشتر کنید. اگر خوراک خوبی به بلدرچینها بدهید، نکات بهداشتی را رعایت کنید و تجهیزات باکیفیتی داشته باشید، مطمئن باشید که میزان سرمایه اولیه شما چندین برابر می شود. درآمد پرورش بلدرچین به تعداد بلدرچین ها بستگی دارد.

نکته مهمی که برای شروع کسب و کار پرورش پرندگان باید بدانید!

اگر می خواهید در پرورش پرندگان موفق تر باشید و به سود بیشتری برسید، باید با اصول و ترفندهای این کار آشنایی کامل داشته باشید. به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم تا با فردی متخصص و باتجربه مشورت کنید و اصول کسب درآمد با پرورش پرنده را از چنین فردی یاد بگیرید. با کمک گرفتن از افراد باتجربه، کمتر دچار مشکلاتی نظیر تلف شدن پرنده ها، از بین رفتن تخمها، بیمار شدن پرنده ها خواهید شد و میزان سودآوری شما بیشتر می شود. اگر فکر می کنید که به مشاوره و راهنمایی نیاز دارید، به وب سایت ما یعنی برند بلدرچین دماوند بیایید و نکات مهم پرورش پرندگان را از افراد کاربلد یاد بگیرید. گروه بلدرچین دماوند، دانش و سابقه کار پرورش پرندگان مختلف را دارند و می توانند به خوبی شما را راهنمایی کنند.

با کمک گرفتن از تجربه و اطلاعات دیگران، سریع تر به موفقیت برسید و سود کارتان را چندین برابر کنید.

تلفن تماس جهت کسب مشاوره رایگان: 02177955451

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH