احتمال عرضه اسمار‌ت‌فون 5G اچ‌تی‌سی طی 6 ماهه دوم سال 2019

علیرغم این حقیقت که اچ‌تی‌سی واحد موبایل خود را به شرکت گوگل واگذار نموده است؛ اما این برند کماکان به تولید اسمارت‌فون‌ها ادامه خواهد داد. تا این لحظه کمپانی تایوانی به هیچ‌گونه جزئیاتی اشاره نکرده است؛ اما گزارشات منتشر شده در خصوص یک اسمارت‌فون 5G احتمالی نشان می‌دهند که اچ‌تی‌سی قصد دارد این محصول را طی 6 ماهه دوم سال روانه بازار نماید. این خبر در ژانویه گذشته نیز مطرح شد.

این گزارش ظاهرا دقیق به‌نظر می‌ر‌‌سد؛ زیرا اعضای انجمن AndroidSoul به حضور اسمارت‌فون اچ‌تی‌سی در اسناد موسسه عرضه بلوتوث اشاره کرده‌اند. این نهاد موجودیت کلیه دستگاه‌های عرضه نشده با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث را موردتایید قرار می‌دهد.

محصول اچ‌تی‌سی با شماره مدل 2Q6U طی روز 20 آوریل در فهرست این موسسه ظاهر شد. هنوز با قطعیت نمی‌توان اعلام کرد که این موضوع با اظهارات گذشته ایوان بلاس؛ خبرچین مشهور مطابقت دارد. وی مدتی پیش اعلام کرد که اچ‌تی‌سی بر روی یک اسمارت‌فون 5G با همین شماره مدل کار می‌کند.

اسناد رسمی به ثبت رسیده در موسسه عرضه بلوتوث صرفا موید این شایعات هستند. متاسفانه این فهرست صرف‌نظر از اشاره به فعالیت اچ‌تی‌سی روی یک اسمارت‌فون 5G به هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون مشخصات گوشی اشاره نمی‌کند. بعلاوه چنان‌چه اچ‌تی‌سی بخواهد اسمارت‌فون 5G خود را طی 6 ماهه دوم سال روانه بازار کند؛ در این‌صورت برند تایوانی، رقابتی نفس‌گیر را در ایالات‌متحده پیش رو خواهد داشت. کمپانی‌های سامسونگ و ال‌جی نیز در این کشور از هندست‌های 5G خود رونمایی خواهند کرد.

2 در مورد “احتمال عرضه اسمار‌ت‌فون 5G اچ‌تی‌سی طی 6 ماهه دوم سال 2019”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH