شارژ سریع‌تر موبایل

بهترین پاوربانک‌ها با قابلیت شارژ سریع‌تر موبایل

اسمارت فون‌ها با تمام خوبی‌ها و قابلیت‌های کوچک و بزرگ‌شان، دارای ضعف‌هایی هستند. یکی از همین پاشنه آشیل‌‌ها، طول عمر باتری است. موبایل‌های هوشمند از قطعات پرمصرفی مثل نمایشگرهای غول‌پیکر و چیپست‌های قدرت‌مند سود می‌برند و همین موضوع باعث شده تا عمر باتری کاهش یابد و با استفاده سنگین تنها چند ساعت یا نهایتا چندین ساعت قادر به بهره‌گیری از گوشی باشید. خوش‌‌بختانه تکنولوژی راه‌حلی را پیش‌روی‌مان قرار داده: پاوربانک‌ها. با خرید یکی از این دستگاه‌ها می‌توانید با خاطری آسوده از هندست‌تان حتی در حین مسافرت نیز سود بجویید. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین شارژرهای همراه با قابلیت شارژ سریع‌تر موبایل آشنا شوید.


راوپاور RP-PB080

شارژ سریع‌تر موبایل

این مدل از ظرفیتی تقریبا ۱۰ هزار میلی‌آمپری بهره می‌گیرد که طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کند. به این ترتیب می‌توانید اسمارت فون‌ غول‌آسای خود را تا دوبار فول‌شارژ نمایید. گفتنی‌ست محصول راوپاور به دو درگاه خروجی مجهز گشته و از این رو می‌توانید دو دیوایس را به‌طور همزمان به پاور بانک متصل نموده و در زمان صرفه‌جویی کنید. RP-PB080 از دستگاه‌های مختلفی مثل پخش‌کننده چندرسانه‌ای، دوربین و حتی تبلت پشتیبانی می‌کند و برای همین همه کاربران قادر به استفاده از این شارژر همراه خواهند بود. خوش‌بختانه RP-PB080 از فن‌آوری Qi سود می‌جوید و به‌راحتی با قرار دادن گوشی‌ بر روی پاور بانک می‌توانید به شارژ بی‌سیم هندست بپردازید. تکنولوژی شارژ سریع نیز به‌چشم می‌خورد و به‌لطف این قابلیت، دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و باتری موبایل‌ها در عرض چندین دقیقه پر خواهد شد.

قیمت: ۸۰۰ هزار تومان

مایپو Power Cube 10000L

شارژ سریع‌تر موبایل

تولیدکننده برای محصول خود ظرفیتی ۱۰ هزار میلی‌آمپری را تدارک دیده تا بتوانید گوشی هوشمندتان را تا دوبار فول‌شارژ نمایید. بدنه آلومینیومی Power Cube 10000L جذابیت خاصی به‌ دیوایس بخشیده و از طرفی مقاومت آن را افزایش داده. مایپو در شارژر همراه خود از دیزاین مدرنی بهره گرفته که نظر هر کسی را به‌سمت گجت چینی جلب می‌کند. کمپانی سازنده درگاهی یواس‌بی را برای این مدل در نظر گرفته و به‌همراه آن از کابل لایتینگ سود جسته تا کاربران دستگاه‌های اپل نیز قادر به بهره‌گیری از Power Cube 10000L باشند. فن‌آوری شارژ سریع هم یکی از ویژگی‌های مهم پاور بانک مایپو محسوب می‌شود و به این ترتیب در زمان صرفه‌جویی خواهد کرد و لزومی ندارد ساعت‌ها منتظر شارژ شدن موبایل‌تان باشید. امکان شارژ تبلت‌ها نیز فراهم شده تا Power Cube 10000L به مجموعه‌ای کامل در این رنج قیمتی تبدیل شود.

قیمت: ۵۵۰ هزار تومان

انکر B1372

شارژ سریع‌تر موبایل

ظرفیت تقریبا ۲۷ هزار میلی‌آمپری به اصلی‌ترین دلیل برای خرید این مدل تبدیل شده و آن را از سایر رقبای خود متمایز می‌سازد. در نتیجه تا چندین بار می‌توانید اسمارت فون‌تان را فو‌ل‌شارژ کنید. سه عدد درگاه خروجی نیز تدارک دیده شده تا به‌صورت همزمان قادر به اتصال سه دیوایس به B1372 باشید. از این رو دیگر وقت‌تان تلف نخواهد شد و در زمان صرفه‌جویی می‌کنید. انکر از فن‌آوری شارژ سریع‌ نیز در این محصول بهره جسته تا طیف گسترده‌ای از دیوایس‌ها در کم‌ترین زمان ممکن فول‌شارژ شوند. طراحی ارگونومیک و مهندسی‌شده یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی B1372 شمرده می‌شود و در نتیجه به‌راحتی می‌توانید پاور بانک را به مسافرت ببرید و در کوله‌پشتی‌تان قرار دهید.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

روموس Solo 6 Plus

شارژ سریع‌تر موبایل

با خرید این مدل ۱۶ هزار میلی‌آمپری می‌توانید به‌سادگی گوشی هوشمندتان را چند بار فول‌شارژ کنید و حتی قادرید باتری تبلت‌ها را تا حداکثر سه‌ بار پر نمایید. دو درگاه خروجی در اختیارتان قرار گرفته تا بدون فوت وقت دیوایس‌ها را به‌صورت همزمان شارژ کنید. پنلی نیز بر روی بدنه Solo 6 Plus تعبیه شده تا تنها با یک‌ نگاه از وضعیت باتری خود شارژر همراه آگاه شوید. مثل دیگر مد‌ل‌ها، پاور بانک روموس نیز باتری هندست‌ها را سریع‌تر از دیگر گجت‌ها شارژ می‌کند. به این ترتیب دیگر نیازی نیست ساعت‌ها برای پر شدن باتری موبایل‌تان منتظر بمانید.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

انکر A1271 PowerCore

شارژ سریع‌تر موبایل

انکر برای محصول خود ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری را تدارک دیده تا شما با کمبودی مواجه نشوید و بتوانید چندین بار گوشی‌تان را شارژ نمایید. تکنولوژی شارژ سریع یکی از قابلیت‌های مهم A1271 PowerCore شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای عالی در این رنج قیمتی تبدیل کرده. باتری دیوایس‌ها (مخصوصا اسمارت فون‌ها) با سرعت بالایی پر می‌شود و به این ترتیب وقت‌تان تلف نخواهد شد. سازنده دو عدد درگاه خروجی نیز برای‌تان در نظر گرفته تا به‌طور همزمان دو گجت را به A1271 PowerCore متصل کنید و در زمان صرفه‌جویی نمایید.

قیمت: ۳۵۰ هزار تومان

انرجایزر UE15001

شارژ سریع‌تر موبایل

ظرفیت ۱۵ هزار میلی‌آمپری UE15001 مهم‌ترین دلیل برای خرید آن محسوب می‌شود. از این رو می‌توانید تا چند بار هندست خود را فول‌شارژ نمایید. سه درگاه خروجی جز ویژگی‌های جذاب این مدل به‌شمار می‌آید و UE15001 را به گزینه‌ای مناسب برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده. به این ترتیب قادر به شارژ سه دیوایس هوشمند به‌صورت همزمان خواهید بود و دیگر وقت‌تان به‌هدر نخواهد رفت. لازم به ذکر است این مدل نه‌تنها اسمارت فون‌ها را با سرعت بالایی شارژ می‌کند، بلکه خودش نیز در چندین دقیقه فول‌شارژ می‌شود. در نتیجه اگر به‌دنبال پاور بانکی پرسرعت هستید و اهمیت زیادی برای تایم خود قائلید، UE15001 را فراموش نکنید.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH