انکر

با بهترین پاوربانک‌های انکر آشنا شوید

اگر می‌خواهید برای ساعت‌ها یا حتی روزها از اسمارت فون خود استفاده کنید و نیازی به متصل کردن آن به پریز برق نداشته باشید، در نتیجه باید به فکر خرید یک پاوربانک باشید. این دستگاه‌ها در ظرفیت‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و بعضی از آن‌ها می‌توانند در چندین دقیقه باتری گوشی غول‌پیکر شما را پر نمایند. همچنین آن‌ها قادر به شارژ کردن دیوایس‌هایی مثل پخش‌کننده‌های موسیقی، مچ‌بندهای هوشمند و تبلت‌ها نیز هستند. برندهای متعدی به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند که یکی از آن‌ها انکر است. در ادامه می‌خواهیم با بهترین پاوربانک‌های این شرکت آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


A1260 PowerCore II

این مدل یکی از بهترین‌های بازار به‌حساب می‌آید که دارای ظرفیت ۲۰ هزار میلی‌آمپری است. به‌همین خاطر گزینه‌ای مناسب برای عاشقان سفر شمرده می‌شود. چرا که A1260 PowerCore II می‌تواند گوشی هوشمندتان را تا چندین بار شارژ کند. دو درگاه خروجی این امکان را به شما می‌دهد تا به‌صورت همزمان دو دستگاه را به پاوربانک متصل نمایید و در وقت‌تان صرفه‌جویی کنید. گفتنی‌ست A1260 PowerCore II به فن‌آوری شارژسریع مجهز شده و در مدت زمان بسیار کمی اسمارت فون‌تان را فول‌شارژ خواهد کرد. نشان‌گر ال‌ای‌دی با طراحی جذابی نیز فراهم آمده و با یک نگاه قادرید از وضعیت باتری شارژر همراه آگاه شوید. دیزاین چشم‌گیر و مهندسی‌شده جز ویژگی‌های این دستگاه به‌شمار می‌آید و در نتیجه استفاده و حمل پاوربانک راحت‌تر گشته است.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

A1278 PowerCore

انکرتولیدکننده ظرفیتی ۲۰ هزار میلی‌آمپری را برای این دیوایس در نظر گرفته تا مشکلی از نظر کمبود نیرو نداشته باشید و با خاطری آسوده به مسافرت بروید. دو درگاه خروجی هم روی بدنه به‌چشم می‌خورد و به این ترتیب قادرید دو دستگاه را به‌طور همزمان به A1278 PowerCore وصل نمایید. با این حال، تکنولوژی شارژ سریع نسل سوم کوآلکام یکی از اصلی‌ترین دلایل برای خرید این محصول به‌شمار می‌رود. پس دیگر لزومی ندارد ساعت‌ها وقت‌تان را هدر دهید و در حقیقت با خرید A1278 PowerCore می‌توانید در وقت صرفه‌جویی کنید. به‌لطف پاور بانک انکر اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و طیف وسیعی از لوازم دیجیتال تنها در چندین دقیقه شارژ خواهند شد.

قیمت: ۴۵۰ هزار تومان

A1316 PowerCore Plus

انکر

مثل دیگر پاوربانک‌های انکر A1316 PowerCore Plus نیز به تکنولوژی IQ مجهز شده و به‌صورت هوشمند قادر به تشخیص شدت جریان مناسب برای دیوایس‌های مختلف است و به این ترتیب دستگاه‌ها در نهایت امنیت شارژ خواهند شد. ظرفیت تقریبا ۱۳ هزار میلی‌آمپری به شما این اجازه را می‌دهد تا چند بار به شارژ کردن موبایل خود بپردازید. دو درگاه خروجی هم تدارک دیده شده که شارژ دو گجت را به‌طور همزمان ممکن می‌سازد. خوش‌بختانه A1316 PowerCore Plus به تکنولوژی شارژ سریع هم مجهز گشته تا در مدت زمان کمی هندست‌تان شارژ شود.

قیمت: ۳۷۰ هزار تومان

A1261 PowerCore II

انکر

با ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری می‌توانید گوشی هوشمندتان را تا چند بار فول‌شارژ کنید و در نتیجه قادرید با خیالی راحت به مسافرت بروید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم بر روی بدنه طراحی شده که وضعیت باتری پاور بانک را به یوزر اطلاع می‌دهد. وزن کم و ابعاد مناسب یکی از ویژگی‌های جذاب A1261 PowerCore II به‌حساب می‌آیند که حمل و نقل آن را ساده‌تر می‌سازند. گفتنی‌ست محصول انکر برخلاف طیف وسیعی از شارژرهای همراه تنها در چند ساعت شارژ می‌گردد و آماده خدمت‌سانی می‌شود! از طرفی A1261 PowerCore II تلفن همراه را نیز سریع‌تر از دیوایس‌های دیگر شارژ می‌کند و به این ترتیب وقت‌تان تلف نخواهد شد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

A1266 PowerCore

انکر

بدنه خوش‌ساخت A1266 PowerCore باعث شده تا عمری طولانی داشته باشد و تا سال‌ها نیازی به خرید پاوربانک نداشته باشید. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری این اجازه را به شما می‌دهد تا چند بار گوشی هوشمند خود را شارژ نمایید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم برای‌تان تدارک دیده شده و کاربر را از وضعیت باتری پاور بانک خبردار می‌کند. محصول انکر اسمارت فون‌ها، تبلت‌ها و دیگر گجت‌ها را در مدت زمان کم‌تری شارژ خواهد کرد و در نتیجه وقت‌تان تلف نمی‌شود. جدای از این، ابعاد و وزن مناسب A1266 PowerCore حمل و نقل آن را ساده‌تر کرده و به‌راحتی در مکان‌های کوچک قرار می‌گیرد. ناگفته نماند این مدل تنها در چند ساعت فول‌شارژ می‌شود و در اصل با خرید شارژر همراه چینی در زمان صرفه‌جویی خواهید کرد.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

A1211 Astro E1

انکر

ظرفیت ۵۲۰۰ میلی‌آمپری دستگاه بخشی از کاربران را راضی می‌کند و قادرید تا یک‌بار اسمارت فون خود را فول‌شارژ نمایید. گفتنی‌ست پاوربانک انکر از تکنولوژی IQ سود می‌برد و به‌صورت هوشمند می‌تواند جریان مناسب را برای هر دیوایس‌ تخصیص دهد. تولیدکننده بدنه‌ای مقاوم را برای A1211 Astro E1 تدارک دیده تا در برابر عوامل مختلف دوام بیاورد و تا مدت‌ها نیازی به خرید یک پاور بانک جدید پیدا نکنید. فن‌آوری شارژ سریع هم در نظر گرفته شده و به این ترتیب باتری اسمارت فون‌ها سریع‌تر شارژ خواهد شد. وزن و ابعاد مناسب یکی از دلایل خرید A1211 Astro E1 به‌حساب می‌آید و در نتیجه استفاده و حمل پاور بانک ساده‌تر شده است.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH