FX570UD

بهترین گوشی‌های مجهز به ماژول دوربین سه‌گانه را بشناسید

به‌لطف وجود شرکت‌های مختلف شاهد مدل‌های متعددی در بازار اسمارت فون‌ها هستیم. این موضوع موجب شده تا هر فردی با هر سلیقه‌ای بتواند موبایل مورد نیاز خود را تهیه نماید. اما تعداد زیاد دیوایس‌های هوشمند سردرگمی کاربران را هنگام خرید بیش‌تر کرده. در حقیقت برای پیدا کردن برترین هندست‌ها باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر دستگاه کنید. با این همه می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید. در این نوبت برترین موبایل‌های مجهز به ماژول دوربین سه‌گانه را لیست کرده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


سامسونگ گلکسی S10 پلاس

دوربین سه‌گانه

طراحی زیبا و چشم‌گیر جزء ویژگی‌های دوست‌داشتنی این محصول به‌حساب می‌آیند. در قاب جلو شاهد نمایشگری گسترده‌ هستیم که بیش‌تر این بخش را به خود اختصاص داده و حاشیه‌های بسیار باریکی را برای گلکسی S10 پلاس رقم زده. این دیسپلی ۶.۴ اینچی مجهز به تکنولوژی داینامیک آمولد است و تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها را لذت‌بخش‌تر می‌کند. گفتنی‌ست چیپست قدرت‌مند هندست از پس تمام گیم‌ها و برنامه‌های سنگین گوگل‌پلی بر می‌آید. در بعضی از مدل‌های گلکسی S10 پلاس ۱ ترابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم دریافت می‌کنید تا محتواهای دل‌خواه‌تان را ذخیره کنید و به عمل مالتی‌تسکینگ بپردازید. حسگرهای ۱۲، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی تصاویر فوق‌العاده‌ای در روز و شب ثبت می‌کنند و عکس‌هایی مملواز جزئیات می‌گیرند. از قلم نیفتد دوربین‌های گلکسی S10 پلاس عکس‌برداری پرتره و حرفه‌ای را ممکن کرده‌اند. همچنین این سنسورها از طیف وسیعی از تکنولوژی بهره می‌برند و به این ترتیب هندست سامسونگ عکس‌های بی‌نظیری خواهد گرفت که حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌نماید. فیلم‌برداری 4K و سوپر اسلوموشن هم فراهم شده تا خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی حفظ نمایید. در بخش جلویی دو دوربین ۱۰ و ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده‌اند و از این رو گلکسی S10 پلاس گزینه‌ای عالی برای خوره‌های سلفی محسوب می‌شود.

قیمت: ۱۳ میلیون تومان

هوآوی P30

دوربین سه‌گانه

دیزاین زیبا و مدرن به دلیلی برای خرید P30 تبدیل شده و آن را در کلاس موبایل‌های لاکچری قرار می‌دهد. در قاب جلو نمایشگری غول‌آسا به‌چشم می‌خورد که دیدن محتواهای مختلف را هیجان‌انگیزتر می‌نماید. چیپست توان‌مند کایرین ۹۸۰ در کنار ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت رم قدرت بی‌حد و حصری به P30 بخشیده و مطمئن باشید گجت چینی تمامی برنامه‌ها و گیم‌های اندرویدی را بدون نقص اجرا می‌کند. جدای از این‌ها، محصول هوآوی به ماژول دوربین سه‌گانه مجهز شده تا قادر به عکاسی پرتره باشید و تصاویر کم‌نظیری ثبت نمایید. سنسورهای ۴۰، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی تصاویر شفاف و واضحی می‌گیرند که نظر هر یوزری را جلب می‌نماید. فن‌آوری لیزر نیز به‌کار گرفته شده تا عمل فوکوس در مدت زمان کم‌تری انجام شود و لحظات ناب را از دست ندهید. زوم اپتیکال P30 این اجازه را به شما می‌دهد تا سه برابر بر روی سوژه بزرگ‌نمایی داشته باشید، بدون این‌که ذره‌ای از کیفیت تصویر کاسته شود. تولیدکننده دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در قاب جلوی P30 گنجانده تا عکس‌هایی حرفه‌ای بگیرید و سلفی‌های جذابی ثبت کنید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

شیائومی Mi 9

دوربین سه‌گانه

شیائومی برای گجت خود از صفحه‌نمایشی تقریبا ۶.۴ اینچی و مجهز به فن‌آوری سوپر آمولد سود جسته که رنگ‌ها را به‌صورت اغراق‌آمیز نشان می‌دهد و حتی در زیر نور خورشید نیز قادر به کار کردن با Mi 9 هستید. تولیدکننده دیزاینی زیبا و کم‌حاشیه را برای این مدل در نظر گرفته تا تماشای فیلم‌ها و تجربه گیم‌ها با هیجان بیش‌تری همراه باشد. پردازنده‌ای قدرت‌مند قلب تپنده Mi 9 را تشکیل می‌دهد و امکان نصب تمامی اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را فراهم می‌آورد. در صورت خرید نسخه پایه، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم در اختیارتان قرار می‌گیرد تا گیم‌های مورد علاقه‌تان و اطلاعات شخصی‌ خود را ذخیره نمایید. در قاب پشتی سنسورهای ۴۸، ۱۶ و ۱۲ مگاپیکسلی خودنمایی می‌کنند و تصاویری خیره‌کننده می‌گیرند. این ماژول دوربین سه‌گانه با تکنولوژی لیزر همراه شده تا فوکوس در کسری از ثانیه انجام گیرد و لحظات ناب را از دست ندهید. در قاب جلو، شاهد دوربینی ۲۰ مگاپیکسلی هستیم که سلفی‌های نسبتا خوبی می‌گیرد.

قیمت: 7 میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A7 2018

دوربین سه‌گانه

اگر نمی‌خواهید مبلغ بسیار زیادی برای یک موبایل سه چشمی بپردازید، حتما گلکسی A7 2018 را در سبد خریدتان قرار دهید. این گجت به سنسورهای ۲۴، ۸ و ۵ مگاپیکسلی مجهز شده و تصاویری مملواز جزئیات می‌گیرد. عکس‌های گرفته شده غالبا شفاف و عاری از نویز هستند و همین موضوع A7 2018 را بین بهترین‌های بازار قرار می‌دهد. با کمک این دوربین‌ها می‌توانید به عکاسی پرتره بپردازید و تصاویری حرفه‌ای خلق کنید. دوتا از سنسورها از نوع واید بوده و از این رو به‌راحتی قادرید از مناظر طبیعی و افق شهرها عکس‌برداری نمایید. دوربینی ۲۴ مگاپیکسلی نیز در قاب جلوی A7 2018 تعبیه شده تا سلفی‌های جذابی بگیرید و فالوئرهای‌تان را در شبکه‌های اجتماعی بیش‌تر کنید! تولیدکننده نمایشگری ۶ اینچی و سوپر آمولد را برای این اسمارت فون تدارک دیده تا هندست کره‌ای به گزینه‌ای مطلوب برای گیمرها و عاشقان فیلم و انیمیشن تبدیل شود. ناگفته نماند دیزاین مدرن و جذاب یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی گلکسی A7 2018 به‌حساب می‌آید. گذشته از این‌ها، تراشه نسبتا قدرت‌مند در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم دلایلی برای خرید این مدل هستند.

قیمت: ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH