احتمال عرضه کنسول سونی پلی‌استیشن 5 در اواسط سال 2020

سال گذشته و به‌دنبال پیش‌بینی یک تحلیل‌گر مبنی بر رونمایی احتمالی از پلی‌استیشن 5 در اواخر سال 2019، طرفداران پلی‌استیشن پس از مدت‌ها انتظار نسبت به مشاهده کنسول گیمینگ نسل آینده سونی امیدوار شدند. با این‌حال در صورت صحت بیانیه جدیدا منتشر شده توسط غول فناوری ژاپنی احتمالا پیش‌بینی فوق به دور از واقعیت خواهد بود.

امروز تاکاشی موچیزوکی؛ نویسنده نشریه وال استریت ژورنال در حساب توئیتری خود اعلام کرد که با توجه به تائیدیه رسمی سونی، کنسول جانشین پلی‌استیشن 4 حداقل طی 12 ماه آینده عرضه نخواهد شد. بر اساس این ادعا احتمالا پلی‌استیشن 5 در اواسط سال 2020 معرفی می‌شود. با این‌حال به‌دنبال رونمایی از پلی‌استیشن 5 احتمالا چندین ماه طول خواهد کشید تا این گجت در دسترس مشتریان قرار گیرد. انتظار می‌رود این پدیده در پاییز سال 2020 رخ دهد. به‌عنوان مثال پلی‌استیشن 4 طی نوامبر سال 2013 در آمریکای‌شمالی عرضه شد.

علیرغم وجود برخی ابهامات پیرامون عرضه پلی‌استیشن 5 یقینا سونی مشغول توسعه کنسول گیمینگ نسل آینده خود است. این موضوع پیش‌تر از سوی کنیچیرو یوشیدا؛ ریاست کمپانی نیز موردتایید قرار گرفت. در خصوص مشخصات پلی‌استیشن 5 اطلاعات چندانی در دست نیست؛ با این‌حال مارک سرنی؛ معمار ارشد سیستم‌های پلی‌استیشن 4 و ویتا در اوایل ماه جاری تائید کرد که این کنسول از پردازنده 8 هسته‌ای AMD Ryzen به‌همراه پردازنده گرافیکی سفارشی Navi بهره خواهد برد. بعلاوه سرنی اعلام کرد که کنسول آینده از قابلیت ردیابی پرتویی و سازگاری با محصولات پیشین برخوردار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH