شیائومی

تیزر گوشی شیائومی در توییت معاون شرکت، احتمالا مربوط به MI A3 با پردازنده اسنپ‌دراگون 730 است!

پس از برگزاری یک جلسه موفقیت‌آمیز بین شرکت کوالکام و مدیران شیائومی، مانو کومار جین، معاون بخش بین‌الملل شائومی، در توییتی، تیزر محصول آتی شیائومی را که از پردازنده اسنپ‌دراگون 730 و یا 730G کوالکام قدرت می‌گیرد را منتشر نمود. در این تیزر تبلیغاتی او اشاره دارد که دستگاه شیائومی جدید با CPU آپگرید شده به زودی روانه بازار هند خواهد شد.

شیائومی

توییت مانو کومار جین، معاون شرکت شیائومی در بخش بین الملل

البته در تیزر به صراحت در مورد استفاده از چیپ جدید صحبت نشده است ولی به طور غیرمستقیم اشاراتی به اسنپ‌دراگون 730 دارد که حدود دو هفته قبل در کنار اسنپ‌دراگون 730G رونمایی شده بودند. هر دو پردازنده برای بهره‌وری بیشتر از باتری، با فناوری 8 نانومتری طراحی و ساخته شده‌اند.

اعتقاد بر این است که این دستگاه همان گوشی شیائومی MI A3 باشد که هم اکنون شایع شده از دوربین سه‌گانه نیز بهره می‌برد و در کنار اسنپ‌دراگون 730 و یک باتری 4000 میلی‌آمپری مجموعه جذابی را تشکیل خواهد داد. همچنین این دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی با توانایی ثبت عکس‌هایی با وضوح تصویر 48 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر 8 و 13 مگاپیکسلی هستند که احتمال دارد تله‌فوتو و زاویه فوق عریض باشند.

تا این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت‌گذاری و یا تاریخ در دسترسی قرار گرفتن آن مخابره نشده است اما ما باید پیش از مشاهده این دستگاه در بازار هند، دستگاه بعدی شیائومی در چین ببینیم. شایعات دیگر حاکی از آن است که گوشی شیائومی MI A3 مجهز به نمایشگری با پنل اولد و حسگر شناسایی اثر انگشت در زیر صفحه نمایش است. طبیعتا به محض آنکه اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه جدید شیائومی کسب کنیم در اختیار شما همراهان همیشگی آی‌تی‌رسان قرار خواهیم داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH