اورویبو

با خانه هوشمند اورویبو و محصولات آن آشنا شوید

تکنولوژی و علم در تلاش هستند تا زندگی را راحت‌تر از قبل کنند. در این صورت دیگر وقت‌مان برای انجام کارهای پیش‌ پاافتاده به‌هدر نمی‌رود و قادر به صرفه‌جویی در زمان خواهیم بود. یکی از همین فن‌آوری‌ها که قصد تغییر دادن سبک زندگی انسان‌ها را دارد، خانه هوشمند است. هر ساله طیف وسیعی از گجت‌ها برای هوشمندسازی خانه‌ها به بازار عرضه می‌شوند و گفتنی‌ست تولیدکنندگان بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند. اورویبو نیز جز این خانواده بزرگ به‌حساب می‌آید. در این نوبت می‌خواهیم با این برند چینی بیش‌تر آشنا شویم و محصولات آن را بشناسیم. سپس با ما همراه باشید.


اورویبو؛ خانه‌ای هوشمند بسازید!

اورویبو

اورویبو یکی از صدها کمپانی چینی است که در بازار اسمارت هوم در حال فعالیت است. این شرکت تاحالا مدل‌های بسیاری را معرفی نموده که همگی از طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها بهره می‌جویند و مهم‌تر از هر چیزی، مقرون‌به‌صرفه هستند. اما اورویبو برخلاف دیگر شرکت‌های چینی طراحی و کیفیت را فدای قیمت نکرده. دستگا‌ه‌های این برند از بهترین متریال و با دیزاینی مدرن و جذاب به مارکت‌ها عرضه می‌شوند. حتی اورویبو موفق به دریافت چند جایزه‌ معتبر از جمله تندیس reddot شده که هر یک به‌تنهایی دلیلی برای خرید گجت‌های این شرکت هستند. لازم به ذکر است نصب این وسایل بسیار ساده است و خودتان نیز قادر به انجام آن خواهید بود. اورویبو به خانه‌های هوشمند محدود نمی‌شود و راه‌حل‌هایی را نیز برای هوشمندسازی سازمان‌ها و شرکت‌ها ارایه می‌دهد. به‌طور کلی محصولات اورویبو خانه‌های معمولی و ساده را تبدیل به خانه‌ای هوشمند می‌کند تا حتی از راه دور و با موبایل‌تان نیز قادر به کنترل آن باشید. اما آیا گجت‌های این برند را می‌شناسید؟ در پایین چندتا از این دستگاه‌های زیبا و کارآمد را لیست کرده‌ایم.

پریز هوشمند مدل B25EU

اورویبو

پریز هوشمند اورویبو به وای-فای متصل می‌شود و شما با استفاده از اپلیکیشن مخصوصی می‌توانید آن را کنترل کنید. به‌عنوان مثال قادرید از راه دور وسایل برقی خانه‌تان را خاموش یا روشن نمایید. ناگفته نماند مدل B25EU از دیزاینی مدرن و چشم‌نواز سود می‌برد که نظر هر کاربری را به‌سمت خود جلب می‌کند.

سنسور هوشمند نشت گاز کربن مونوکسید مدل HS1CA

اورویبو

با توجه به این‌که در بیش‌تر خانه‌ها از بخاری‌های گازی استفاده می‌شود و احتمال نشت گاز کربن مونوکسید وجود دارد، از این رو استفاده از سنسور اورویبورا را به شما توصیه می‌کنیم. این حس‌گر به‌سرعت گاز کربن مونوکسید را تشخیص داده و سپس با صدایی بلند به شما هشدار می‌دهد. لازم به ذکر است که می‌توانید گجت را به دیوار متصل کنید یا روی میز قرار دهید.

ریموت کنترل هوشمند مدل RF Smart Hub

اورویبو

ریموت کنترل هوشمند این امکان را به شما می‌دهد تا از راه دور وسایل مختلف را کنترل کنید. این ریموت جایگزین خوبی برای دیگر کنترلرها محسوب می‌شود و با کمک آن می‌توانید پخش‌کننده صدا، اسپلیت و تلویزیون را خاموش یا روشن نمایید. تولیدکننده قابلیت تعریف زمان‌بندی را هم برای شما فراهم نموده تا برای مثال روشنایی اتاق خواب در هنگام عصر کاهش یابد یا دمای خانه در بامداد بیش‌تر شود. تمام این کارها را نیز قادرید با اپلیکیشن Homemate اورویبورا انجام دهید.

کلید لمسی هوشمند مدل x1

اورویبو

کلید لمسی یکی از محبوب‌ترین گجت‌های خانه هوشمند شمرده می‌شود. با کمک این دیوایس می‌توانید به‌راحتی جریان برق را وصل یا قطع نمایید. تنها کافی‌ست x1 را لمس نمایید تا مثلا لامپ‌های بخش خاصی از خانه روشن شوند. همین موضوع باعث گشته تا کلید هوشمند اورویبورا تبدیل به گزینه‌ای مطلوب برای ادارات و سازمان‌ها شود. چراکه می‌تواند موجب کاهش هزینه‌ها شود و کنترل جریال برق ساختمان را ساده‌تر کند.

دوربین هوشمند مدل SC10WW-1UO

اورویبو

می‌خواهید به‌صورت آنلاین خانه‌ خود را زیر نظر داشته باشید؟ به‌دنبال دیوایسی برای افزایش امنیت سازمان یا شرکت‌تان هستید؟ در نتیجه SC10WW-1UO را فراموش نکنید. این محصول می‌تواند با کیفیت بالایی به ضبط ویدیوها بپردازد و در صورت لزوم با مراکز انتظامی و امدادی تماس بگیرد. همچنین دوربین هوشمند اورویبورا به‌خوبی انسان و حرکات را تشخیص می‌دهد و سریعا شما را از کوچک‌ترین تغییرات در محیط آگاه می‌سازد. SC10WW-1UO به وای-فای متصل می‌شود و به این ترتیب می‌توانید در اسمارت فون‌تان خانه یا محل کار خود را از زاویه دید دوربین مشاهده کنید.

سنسور هوشمند نشت آب مدل SWB20-O

اورویبو

در هر مکانی که احتمال نشت آب در آن وجود دارد، می‌توانید از این گجت بهره ببرید. SWB20-O به محیط اطراف بسیار حساس بوده و در صورت نشت آب سریعا شما را آگاه می‌سازد. در حقیقت این حس‌گر در مواقع لزوم پیامکی را به تلفن همراه شما ارسال می‌کند تا به‌سرعت به مشکل رسیدگی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH