گوشی بلاکچین

نسل دوم گوشی بلاکچین HTC در راه است

اگر گوشی HTC Exodus 1 را به یاد نمی‌آورید، نگران نباشید چرا که احتمالا در این رابطه تنها نیستید. این دستگاه در واقع همان پرچم‌دار 699 دلاری است که اکتبر سال پیش معرفی شد و نشان‌دهنده اولین تلاش‌های HTC برای عرضه یک گوشی هوشمند با فناوری بلاکچین بود.

اما تمرکز روی یک چیز منحصر به فرد باعث کاهش تقاضا برای خرید محصول شد. در حقیقت فقط برای چند ماه این گوشی تنها با پرداخت ارزهای مجازی به فروش می‌رفت و قیمت آن 0.15 بیت‌کوین یا 4.78 اتریوم بود. اما پس از آن HTC تصمیم به فروش این گوشی با دلار گرفت.

اکنون به نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی از عرضه این گوشی راضی بوده و به هدف خود برای فروش رسیده است چرا که طبق شنیده‌ها نسل دوم این گجت در راه است.

به گفتی یکی از مسئولین توسعه گوشی بلاک چین اچ‌تی‌سی، Exodus 2 به امید ارتقا صنعت بلاکچین قبل از پایان سال 2019 معرفی خواهد شد.

هنوز اطلاعاتی درباره طراحی و مشخصات این گوشی منتشر نشده است اما به نظر می‌رسد در قامت یک پرچمدار به بازار عرضه خواهد شد.

Exodus 1 به روی مدیریت رمز ارزها و کیف پول‌های الکترونیکی تمرکز کرده بود. اما به احتمال زیاد نسل جدید آن به دنبال پشتیبانی از بلاکچین در حوزه‌های مختلف مانند مرورگر اینترنتی، پیام‌رسانی و حتی شبکه‌های اجتماعی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH