ارزان‌ترین تبلت‌ها

ارزان‌ترین تبلت‌های بازار را بشناسید

تبلت‌های بسیاری در بازار حضور دارند و هر کدام از آن‌ها به فن‌آوری‌ها و قابلیت‌های خاصی مجهز هستند. همین موجب افزایش سردرگمی کاربران شده. در واقع باید وقت زیادی را صرف تحقیقات و شناخت ویژگی‌های هر یک از دستگاه‌ها کنید و زمان ارزشمندتان را هدر دهید. با این حال، می‌توانید به راهنماهای خرید مراجعه کنید تا در مدت زمان کمی بهترین گجت‌ها را بشناسید و سپس مدل مورد علاقه‌تان را خریداری نمایید. در این نوبت قصد داریم تا با ارزان‌ترین تبلت‌های بازار آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


لنوو Tab 7 Essential TB-7304F

ارزان‌ترین تبلت‌ها

لنوو یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه تبلت شمرده می‌شود و تاکنون مدل‌های جذاب و خوش‌ساختی را به مارکت عرضه نموده. Tab 7 Essential TB-7304F نیز جز همین خانواده بزرگ به‌حساب می‌آید. پردازنده‌ای اقتصادی از مدیاتک مهمان تبلت چینی شده و امکان نصب اپلیکیشن‌های سبک را به شما می‌دهد. در نتیجه به‌راحتی قادر به انجام کارهای روزمره خود خواهید بود. ۱ گیگابایت رم به‌همراه ۸ گیگابایت حافظه داخلی برای‌تان تدارک دیده شده و در صورت لزوم هم می‌توانید از میکرو اس‌دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱۲۸ گیگابایت بهره ببرید. صفحه‌نمایش ۷ اینچی Tab 7 Essential TB-7304F کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر کرده و تماشای فیلم‌ها را جذاب‌تر می‌سازد. این دیسپلی از رزولوشن قابل‌قبولی سود می‌جوید و از نور پس‌زمینه ال‌ای‌دی بهره می‌گیرد. از این رو روشنایی پنل افزایش یافته و در شرایط پرنور هم می‌توانید با تبلت کار کنید. تولیدکننده دوربینی هم برای محصول خود در نظر گرفته تا در مواقع اضطراری قادر به عکاسی باشید. گفتنی‌ست باتری Tab 7 Essential TB-7304F با استفاده ترکیبی تا چندین ساعت دوام می‌آورد.

قیمت: ۹۰۰ هزار تومان

آی‌لایف WTAB 805 Octavia

ارزان‌ترین تبلت‌ها

ترکیب فلز و پلاستیک موجب افزایش زیبایی این مدل شده و همچنین مقاومت آن را به‌طور چشم‌گیری افزایش داده. شرکت سازنده از تراشه‌ای اقتصادی برای تبلت خود بهره برده تا بتوانید اپلیکیشن‌ها و بازی‌های سبک را اجرا کنید. از این رو قادرید بدون نقص به انجام اعمال روزمره خود بپردازید. با خرید محصول آی‌لایف ۱ گیگابایت رم در کنار ۱۶ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود تا اطلاعات شخصی‌تان را حفظ کنید و از طرفی بتوانید به دانلود بعضی از محتواها مشغول شوید. البته در صورت نیاز قادر به استفاده از کارت حافظه برای ارتقای فضای ذخیره‌سازی تا ۳۲ گیگابایت خواهید بود. اگر به اندازه و کیفیت نمایشگر اهمیت زیادی می‌دهید، در نتیجه WTAB 805 Octavia را در سبد خریدتان قرار دهید. آی‌لایف برای این دیوایس پنلی ۸ اینچی و اچ‌دی تدارک دیده که دیدن محتواهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کند. قابلیت مکالمه هم فراهم شده تا قادر به برقراری تماس با دوستان و آشنایان‌تان باشید و از اینترنت پرسرعت بهره بگیرید. دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی تبدیل به نقاط قوتی برای WTAB 805 Octavia شده‌اند و با کمک آن‌ها می‌توانید تصاویر نسبتا خوبی ثبت نمایید. ناگفته نماند تبلت آی‌لایف از یک باتری ۳۲۰۰ میلی‌آمپری سود می‌برد که با استفاده معمولی تا چند ساعت شما را همراهی می‌کند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

لنوو Tab 7 Essential TB-7304X

ارزان‌ترین تبلت‌ها

اگر می‌خواهید به اینترنت نسل چهارم متصل شوید و با تبلت‌‌ خود اقدام به برقراری تماس با دوستان‌‌تان کنید، حتما Tab 7 Essential TB-7304X را مدنظر داشته باشید. در حقیقت با خرید این گجت صاحب یک اسمارت فون غول‌پیکر خواهید شد که می‌تواند پذیرای سیم‌کارت شما باشد. پردازنده اقتصادی مدیاتک به‌راحتی از پس اپلیکیشن‌ها و گیم‌های سبک اندرویدی برمی‌آید و به این ترتیب می‌توانید بدون لگ و کندی به انجام کارهای روزمره خود بپردازید. اما قابلیت‌های Tab 7 Essential TB-7304X به این‌جا ختم نمی‌شوند. ۱ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به نقطه قوتی برای این مدل تبدیل شده و حتی می‌توانید از میکرو اس‌دی برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۱۲۸ گیگابایت بهره ببرید. در نتیجه قادرید محتواهای بسیاری را دانلود و ذخیره نمایید. صفحه‌نمایش ۷ اینچی و دوربین‌های ۲ مگاپیکسلی نیز جز ویژگی‌های Tab 7 Essential TB-7304X به‌حساب می‌آیند. تولیدکننده از یک باتری غول‌آسا در تبلت خود بهره جسته که از عمر نسبتا خوبی برخوردار است و تا چندین ساعت قادر به کار با دیوایس لنوو خواهید بود.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سامسونگ گلکسی تب A 2016 SM-T285 4G

ارزان‌ترین تبلت‌ها

قابلیت مکالمه یکی از ویژگی‌های جذاب این تبلت شمرده می‌شود که به‌لطف آن می‌توانید با آشنایان خود تماس بگیرید و به اینترنت نسل چهارم متصل شوید. صفحه‌نمایش ۷ اینچی و اچ‌دی دیدن محتواهای مختلف را لذت‌بخش‌تر می‌کند و همچنین کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر نموده. لازم به ذکر است تجربه گیم‌ها نیز با هیجان بیش‌تری همراه خواهد بود. سامسونگ محصول خود را به یک پردازنده اقتصادی در کنار ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز نموده و از طرفی این امکان را به شما می‌دهد تا از میکرو اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت استفاده کنید. از این رو به‌راحتی می‌توانید اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره نمایید و اپلیکیشن‌ها و بازی‌های گوناگون را دانلود کنید. دوربین‌های ۵ و ۲ مگاپیکسلی تصاویر قابل‌قبولی می‌گیرند و با سنسور اصلی نیز می‌توانید با رزولوشن اچ‌دی به ضبط ویدیوها بپردازید و خاطرات‌تان را با کیفیت نسبتا بالایی ثبت کنید. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، گلکسی تب A 2016 SM-T285 4G را از سایر رقبای خود متمایز می‌سازد و در نتیجه می‌توانید تا چندین ساعت از تبلت کره‌ای بهره ببرید.

قیمت: ۲ میلیون تومان

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH