میان‌رده جدید لنوو در TEENA رویت شد

پس از آن که لنوو در هفته گذشته از پرچم‌دار خود Z6 پرو رونمایی کرد، حالا ظاهرا در فکر گسترش بازار خود در گوشی‌های میان‌رده است. به لطف TEENA تصاویر و اطلاعاتی از گوشی بعدی شرکت با نام L38111 مشخص شده است. این هندست در رنگ‌های گوناگونی از سفید و مشکی تا طلایی و قرمز و آبی عرضه خواهد شد. دوربین سه‌گانه و برخی دیگر از ویژگی‌های آن مشخص می‌کند که محصول جدید یکی از اعضای خانواده K خواهد بود.

لنوو

اسمارت‌فون جدید لنوو دارای یک صفحه نمایش 6.3 اینچی FHD پلاس IPS خواهد بود. ناچ این پنل از نوع قطره‌ای بوده و محل تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن است. پنل پشت ظاهری شبیه به شیشه دارد، اما امکان پلاستیکی بودن آن نیز هست. همانطور که گفته شد پنل پشتی میزبان سه دوربین است که براساس اطلاعات منتشر شده لنز اصلی 16 مگاپیکسل خواهد بود. فلاش LED و حسگر اثر انگشت نیز از دیگر ویژگی‌هایی هستند که در تصاویر به چشم می‌آیند.

لنوو

به صورت دقیق به پردازنده دستگاه اشاره نشده است، اما دارای پردازشگری هشت هسته‌ای خواهد بود. نسخه‌های متفاوتی با 3/4/6 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار روانه می‌شوند. باتری گوشی نیز 3930 میلی‌آمپری بوده و از شارژر سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. در نهایت باید به سیستم عامل هندست میان‌رده لنوو نیز اشاره شود که اندروید پای خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH