ایسوس

ذن‌فون 6 ایسوس بدون ناچ و بدون حاشیه در راه است

با معرفی ناچ در طراحی گوشی‌های هوشمند، به نظر می‌رسید تا مدت‌ها باید شاهد یکه تازی این سبک طراحی در ساخت هندست‌های مختلف باشیم ولی در ادامه روند گسترش آن با عرضه ایده‌های بهتر و جذاب‌تر، کند شد و به همین زودی باید شاهد مرگ سریع این پدیده جنجالی در دنیای گوشی‌های موبایل باشیم. اغلب شرکت‌های سازنده به سراغ گزینه‌های جالب‌تر رفته‌اند و هر روزه بر تعداد آنها افزوده می‌شوند و به زودی شرکت ایسوس نیز به این جمع خواهد پیوست.

ایسوس

توییت رسمی شرکت ایسوس و انتشار پوستر تبلیغ هندست جدید شرکت

در تصویر تیزر تبلیغاتی جدیدی که در صفحه توییتر شرکت به اشتراک گذاشته شده است، رندری از گوشی‌هوشمند ذن‌فون 6 ایسوس به چشم می‌‌خورد که باید به زودی شاهد رونمایی از آن باشیم. با بررسی تصویر رندر که با تم تیره‌ای نیز پوشیده شده، به نظر می‌رسد این گوشی با ویژگی طراحی بدون ناچ و البته نمایشگر بدون حاشیه ساخته شده است. البته آیا اینکه در نهایت این گوشی نیز درست مانند تصویر تبلیغ، عرضه خواهد شد یا خیر بحث دیگری است که باید تا آن زمان منتظر بمانیم!

با شتاب سریعی که شرکت‌های سازنده برای نابود کردن ناچ و حذف این وصله ناجور از صفحات نمایش در پیش گرفته‌اند، باید دید نهایتا چه بر سر دوربین‌های سلفی خواهد آمد و چه ابداع و اختراعات شگفت انگیزی را در این مسیر مشاهده خواهیم نمود. باید اعتراف کرد در همین لحظه هر کس ایده و نظری را مطرح می‌کند ولی با توجه به تجارب گذشته می‌توان احتمال داد دوربین‌های سلفی کشویی و یا پاپ‌آپ محتمل‌ترین گزینه‌ها هستند، با این وجود همچنان تا فرارسیدن روز موعد، مجبوریم اندکی دیگر برای دیدن دست‌پخت مهندسان ایسوس و فهمیدن میزان خلاقیت‌شان صبر کنیم.

شرکت ایسوس اعلام کرده، انتظار دارند در تاریخ 16 مه مراسم رسمی رونمایی از این محصول جدید را برگزار نمایند. بنابراین ما در انتظار انتشار اخبار جدید از مشخصات رسمی تا آن زمان خواهیم ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH