تبلیغات صوتی در پلتفرم‌های اندروید و iOS اسپاتیفای!

ظاهرا اسپاتیفای برای کسب درآمد بیشتر، حریص‌تر شده است و قصد تبلیغاتی تهاجمی‌تری را دارد. آنها اعلام کرده‌اند از اواخر هفته قابلیت تبلیغات صوتی را نیز راه‌اندازی خواهند کرد. البته علت این اقدام را تشویق کاربران به استفاده از دستورات کلامی برای تعامل با محتوای تبلیغاتی موجود در اسپاتیفای دانسته‌اند!

اسپاتیفای

در این رابطه وبسایت تک کرانچ گزارش داد، تبلیغات صوتی در ابتدا شنوندگان را به لیست پخش اسپاتیفای یا پادکست هدایت می‌کند. ضمنا این آگهی‌های صوتی تنها برای استفاده کنندگان رایگان از اسپاتیفای پخش خواهد شد. البته ابتدا باید کاربران امکان کنترل‌های صوتی را فعال نموده باشند. به علاوه تبلیغات صوتی در هر دو پلتفرم اندروید و iOS اجرایی خواهد شد.

خبر خوب برای کاربران اسپاتیفای این است که آنها می‌توانند این تبلیغات صوتی را از قسمت منوی تنظیمات و خاموش کردن فعالیت تبلیغاتی صوتی، غیرفعال نمایند. به علاوه این اجازه به کاربران داده شده است تا از طریق تنظیمات دستگاه موبایل‌شان، به طور کامل دسترسی به میکروفن را غیرفعال کنند.

تبلیغات صوتی موجود در پلتفرم اسپاتیفای با گفتن عبارت Play Now توسط کاربران فعال خواهد شد و اگر کاربر در زمان برخورد با تبلیغ صوتی چیزی نگوید، یا در مدت مشخص‌شده‌ای ساکت باشد یا عبارات دیگری به زبان آورد، میکروفن نیز خاموش شده و تبلیغ صوتی هم غیرفعال و بسته می‌شود. تست آزمایشی تبلیغات صوتی در ایالات متحده برای کاربران رایگان اپلیکیشن اسپاتیفای براساس فناوری داخلی خود شرکت، اجرا خواهد شد و باید منتظر بمانیم تا بازخورد کاربران و نتیجه چنین سبک خاصی از تبلیغات را در آینده نزدیک مشاهده کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH