گوگل تسک

سرانجام گوگل تسک با نسخه اندرویدی سرویس ایمیل گوگل ادغام شد

سرویس گوگل تسک (Google Tasks) مدتی پیش توسط شرکت گوگل، احیا شد. این سرویس در طول چند سال گذشته به فراموشی سپرده شده بود. اما گوگل در هفته‌های گذشته با معرفی نسخه جدید این اپلیکیشن، سرویس مذکور را دوباره احیا کرد. هم‌اکنون اپ و سرویس گوگل تسک با نسخه اندرویدی جی‌میل نیز سازگار شده و کاربران ایمیل گوگل، قادر به استفاده از این سرویس در ایمیل خود خواهند بود.

طراحی مجدد این سرویس موجب ادغام آن با سرویس‌های مختلف گوگل، از جمله جی‌میل شده است. گوگل تسک سرویسی است که به کاربران کمک می‌کند تا وظایف و کارهای خود را در چند لیست مختلف نوشته و آن‌ها را مدیریت کنند. جای خالی این سرویس در جی‌میل به شدت احساس می‌شد و اکنون با بروزرسانی و ادغام آن با جی‌میل، کاربران با راحتی بیشتری قادر به مدیریت ایمیل‌های خود خواهند بود. این قابلیت در نسخه وب جی‌میل تعبیه شده بود اما هم‌اکنون در دسترس کاربران اندرویدی جی‌میل نیز قرار گرفته است.

اضافه‌کردن ایمیل‌های مهم به لیست وظایف نیز بسیار آسان بوده و کافی است با باز‌کردن ایمیل مورد‌نظر و انتخاب گزینه سه‌نقطه در گوشه بالای سمت راست آن، گزینه “Add to Tasks” را انتخاب کنید تا ایمیل مورد‌نظر به لیست گوگل تسک اضافه شود. در صورتی که اپلیکیشن این سرویس برروی تلفن شما نصب نشده باشد، با انتخاب گزینه مذکور، وارد صفحه دانلود این اپ در گوگل‌پلی می‌شوید.

هم‌چنین کاربران می‌توانند جزییات بیشتری را مانند تاریخ، ساعت و زمان یادآوری ایمیل مورد‌نظر در این سرویس درج کنند تا فرآیند یادآوری و انجام کار‌ها با دقت زیادی پیش رود.

همانطور که در متن بالا اعلام کردیم، این قابلیت هم‌اکنون در دسترس کاربران اندرویدی جی‌میل قرار گرفته است، اما به نظر می‌رسد که هنوز روند ارایه این قابلیت در سایر نقاط جهان انجام نشده و کاربران برخی از کشورها قادر به استفاده از این سرویس نیستند. بنابراین عرضه این قابلیت در برخی از مناطق جهان ممکن است کمی طول کشیده و کاربران این مناطق هم‌چنان باید منتظر این ویژگی جالب و کاربردی در سرویس جی‌میل خود بمانند.

این اپلکیشن در دسترس سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS قرار گرفته و شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر، اقدام به دانلود گوگل تسک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH