وان پلاس 7

نسخه قرمز‌رنگ وان پلاس 7 در کنار نسخه پایه این گوشی معرفی و عرضه خواهد شد

به تازگی رندر جدیدی از نسخه قرمز‌رنگ وان پلاس 7 منتشر شده که نشان می‌دهد وان پلاس روال همیشگی خود را برای عرضه رنگ‌های محدود‌تر، تغییر داده است. معمولا اسمارتفون‌های وان پلاس با دو یا سه رنگ به بازار عرضه می‌شدند. اما این برند چینی در طول سال‌های اخیر، مدل‌های خاص و محدودی از طیف رنگی گوشی‌های خود را معرفی و عرضه می‌کند.

امسال هم این کمپانی، گوشی وان پلاس 7 را در رنگ‌های خاکستری آینه‌ای، آبی آسمانی و بادامی به فروش خواهد رساند. اما به نظر می‌رسد که وان پلاس روند عرضه رنگ‌های خاص و محدود را همچنان ادامه می‌دهد.

شایعات منتشر‌شده توسط یکی از کاربران معروف توییتر با نام Ishan Agarwal نشان می‌دهد که این شرکت در حال آماده‌سازی یک نسخه قرمز‌رنگ از هندست وان پلاس 7 بوده و انتظار می‌رود که این نسخه از پرچمدار وان پلاس، به تعداد محدودی عرضه شود. مشخصات فنی نسخه قرمز‌رنگ وان پلاس 7 همانند نسخه استاندارد این گوشی بوده و از یک پردازنده اسنپدراگون 855 به همراه آخرین نسخه اندروید (اندروید پای) بهره می‌برد. ظرفیت 3700 میلی‌آمپری باتری و پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع، از سایر مشخصات این دستگاه هستند.

به‌طور معمول، نسخه‌های محدود برخی از گوشی‌ها با حافظه داخلی بیشتری روانه بازار می‌شوند. این مطلب درمورد وان پلاس 7 نیز صدق کرده و نسخه قرمز اسمارتفون جدید وان پلاس بر خلاف نسخه استاندارد از حافظه داخلی 256 گیگی و رم 8 گیگابایتی استفاده می‌کند. طبق شایعات و گزارشات منتشر‌شده، نسخه پایه این گوشی با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایت معرفی خواهد شد.

نمایشگر 6.4 اینچی آمولد همراه با یک سوراخ کوچک در بالای آن نیز، بیانگر شباهت کامل این نسخه از وان پلاس 7 با نسخه پایه آن است. رندرهای منتشر‌شده از این نسخه، یک دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی را نمایش می‌دهند. طبق شایعات منتشر‌شده، دوربین اصلی این هندست از فناوری Quad Pixel پشتیبانی می‌کند. فناوری مذکور این امکان را به دوربین می‌دهد تا چهار پیکسل را در یک پیکسل ترکیب کرده تا یک تصویر 12 مگاپیکسلی را با جزییات بیشتری ثبت کند.

پرچمداران جدید وان پلاس، امروز در ساعت 19:30 دقیقه (به وقت تهران) در یک رویداد همزمان معرفی خواهند شد. در این مراسم، وان پلاس 7 و 7 پرو به طور همزمان در شهرهای نیویورک و لندن رونمایی می‌شوند. با توجه به نحوه قیمت‌گذاری وان پلاس، انتظار می‌رود که نسخه پایه وان پلاس 7 با قیمت 499 پوند و نسخه قرمز‌رنگ آن با قیمت 549 پوند در انگلستان عرضه شود. هم‌چنین در این مراسم از نسخه پرو وان پلاس 7 نیز رونمایی خواهد شد. قیمت دو نسخه مختلف وان پلاس 7 در ایالات متحده نیز به ترتیب 549 و 579 دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH