ردمی 7A

مشخصات فنی ردمی 7A در وب‌سایت TENAA تایید شد

روز گذشته، گوشی پایین‌رده شیائومی با نام ردمی 7A موفق به اخذ گواهینامه TENAA شد. امروز هم لیست مشخصات فنی هندست مذکور در سایت این آژانس مخابراتی رویت شد. اسمارتفون جدید شیائومی با دو شماره مدل M1903C3EC و M1903C3EE در لیست دستگاه‌های TENAA قرار گرفته است.

این گوشی مجهز به یک پردازنده هشت هسته‌ای بوده که با فرکانس 1.4 گیگاهرتز وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد. هم‌چنین، این تلفن در سه نسخه متفاوت روانه بازار خواهد شد. نسخه پایه با رم 2 و حافظه داخلی 16 گیگابایتی، نسخه متوسط با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نسخه نسبتا قدرتمند نیز با رم 4 و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر ظرفیت‌هایی که برای حافظه داخلی ذکر شده‌اند، افزایش این ظرفیت‌ها از طریق کارت microSD تا 256 گیگابایت امکان‌پذیر است.

در بخش نمایشگر نیز یک صفحه‌نمایش 5.45 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل تعبیه شده است. این دستگاه مجهز به اندروید پای بوده و احتمال می‌رود که توسط رابط کاربری اختصاصی MIUI 10 عرضه شود.

دوربین اصلی دستگاه با یک لنز 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی توسط یک لنز 8 مگاپیکسلی، به ثبت تصاویر خواهند پرداخت. ظرفیت باتری نیز در این میان‌رده به عدد 3900 میلی‌آمپر می‌رسد.

ردمی 7A در رنگ‌های مشکی، قرمز، آبی، صورتی، سفید، سبز، بنفش و خاکستری به بازار عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH