Modern Warfare

عنوان آخرین نسخه از بازی ندای وظیفه انتخاب شد؛ باز هم Modern Warfare

انتظار می‌رود اکتیویژن آخرین نسخه از بازی ندای وظیفه را تا پایان ماه ژوئن معرفی کند، اما ظاهرا برخی اطلاعات زودتر از موعد مقرر فاش شده است. به گزارش Eurogamer، آخرین عنوان از بازی ندای وظیفه با نام Modern Warfare عرضه خواهد شد.

اگر از طرفداران این بازی باشید، حتما می‌دانید که پیش از این هم عنوان مشابهی از بازی منتشر شده بود. موردی که حتی موجب سردرگمی بیشتر گیمرها شده، استودیوی سازنده بازی است. به مانند Modern Warfare سابق، عنوان جدید هم توسط استودیوی Infinity Ward ساخته خواهد شد. هنوز مشخص نیست هدف از انتخاب عنوان مشابه برای ندای وظیفه 2019 چیست، اما بسیاری از منابع خبری دیگر گزارش گفته شده در خصوص این عنوان را تایید کرده‌اند. جزییات زیادی در خصوص بازی مشخص نیست، اما در گزارش Eurogamer آمده است که از این بازی در سی‌ام مه رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است این اولین بار نیست که در دنیای بازی‌ها به انتخاب نام‌های عجیب برمی‌خوریم. چند سال پیش بود که EA تصمیم گرفت در مجموعه بازی‌های بتلفیلد، عنوان بازی جدید را Battlefield 1 بگذارد. آن هم در شرایطی که چند عنوان از این بازی عرضه شده بود، اما دلیل انتخاب این نام مربوط به جریانات بازی می‌شد که در جنگ جهانی اول می‌گذشت. در هر صورت زمان زیادی تا 30 مه نمانده و به زودی شاهد اطلاعات بیشتری در خصوص جدیدترین نسخه ندای وظیفه خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH