سامسونگ

ظاهر جدید اسمارت‌فون‌های گلکسی A و S سامسونگ با کیس قهرمانان دنیای مارول

سامسونگ در جدیدترین تصمیم خود، به صورت چراغ خاموش کیس‌هایی جدید با تم قهرمانان دنیای مارول طراحی و تولید کرده است. این کیس‌ها مخصوص برخی از اسمارت‌فون‌های خانواده گلکسی A و S بوده و در همه کشورها نیز عرضه نشده است. به این ترتیب اگر علاقه‌مند به خرید یکی از این قاب‌ها باشید، نه تنها باید قیمت نسبتا گزافی بپردازید، بلکه احتمال یافتن آنها نیز بسیار کم است.

سامسونگ

در گزارش SamMobile در این خصوص آمده است که این کیس‌ها در فروشگاه آمازون آلمان موجود است، اما برخی دیگر از خرده‌فروشی‌های آلمانی هم مشغول فروش آنها هستند. همانطور که مشاهده می‌کنید، تصاویر مربوط به تم‌های انتقام‌گیرندگان، مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا و مرد آهنی در این کیس‌ها مشخص شده است.

قیمت این محصولات برای خانواده گوشی‌های گلکسی A حدود 30 یورو و برای خانواده گوشی‌های گلکسی S حدود 35 یورو در نظر گرفته شده است. این کیس‌ها برای اسمارت‌فون‌های گلکسی A40، A50 و A70 و همچنین تمامی اعضای خانواده گلکسی S10 موجود هستند. سامسونگ هنوز صحبتی مبنی بر عرضه این قاب‌ها در دیگر نقاط جهان نکرده است و با توجه به تعداد محدود این محصولات در فروشگاه آمازون آلمان، بسیاری از کاربران دیگر نقاط دنیا امیدی به دیدن هندست خود در قابی با تم ابرقهرمان محبوبشان ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH