فهرست مشخصات کامل اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی M40 لو رفت

روز 11 ژوئن شرکت سامسونگ اسمارت‌فون گلکسی M40 را در هندوستان عرضه خواهد کرد. پیش‌تر به منظور آشنایی کاربران با این هندست تیزرهایی منتشر شد و حتی یک مقام رسمی سامسونگ نیز به اطلاعاتی پیرامون این اسمارت‌فون اشاره کرد. از این‌رو اکنون مشخص شده که گلکسی M40 با قیمت‌گذاری تقریبی 20 هزار روپیه عرضه خواهد شد (معادل با 287 دلار/ 257 یورو با توجه به نرخ مبادلات ارزی در مقطع کنونی). دوربین پشتی این هندست از حسگر اصلی 32 مگاپیکسلی تشکیل شده است و دوربین سلفی موجود در قسمت جلویی گوشی نیز رزولوشنی معادل 16 مگاپیکسل دارد.

امروز در خصوص پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون سری M سامسونگ، جزئیات بیش‌تری منتشر شد و ظاهرا برخلاف ادعای شایعات پیشین این گوشی فاقد یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی (همانند گلکسی M30) خواهد بود و در عوض با یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شود.

گفته شده که گلکسی M40 مجهز به یک نمایشگر 6.3 اینچی Infinity-O با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و حفره‌ای در سمت چپ جهت اسقرار دوربین سلفی خواهد بود. توان پردازشی این هندست از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 675 تامین می‌شود و 6 گیگابایت رم به‌همراه 128 گیگابایت حافظه‌داخلی نیز این مجموعه را همراهی خواهند کرد.

دوربین اصلی 32 مگاپیکسلی گوشی در قسمت پشتی دستگاه و کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک سنسور تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. گلکسی M40 نخستین هندست سری M سامسونگ است که از بدو عرضه با سیستم‌عامل اندروید 9 پای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مراسم رونمایی جهانی از این اسمارت‌فون همانند سایر اعضای خانواده گلکسی M در کشور هندوستان برگزار خواهد شد. بعلاوه سفارش این هندست صرفا به‌صورت آنلاین و از طریق آمازون و فروشگاه آنلاین سامسونگ انجام می‌شود.

در حال حاضر سامسونگ بیش از 2 میلیون گوشی سری M را در شبه‌قاره هند به فروش رسانده و امیدوار است که گلکسی M40 در کنار سایر اعضای خانواده بتواند امکان رشد 2 برابری سهم کمپانی از بازار هندست‌های فروخته شده به‌صورت آنلاین را فراهم نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH