گوگل

دستگاه ناشناخته‌ای از گوگل گواهینامه FCC را دریافت کرد

چندی پیش دستگاه ناشناخته‌ای از گوگل بر روی وبسایت FCC رویت شد. این دستگاه با شماره مدل G022A و قابلیت اتصال از طریق بلوتوث، همه را متقاعد کرد که ایرباد جدید شرکت است. حالا دستگاه ناشناخته دیگری از همان شرکت و بر روی وبسایت مذکور مشاهده شده است. شماره مدل ثبت شده برای این محصول H2B است. با توجه به این شماره مدل، بسیاری عقیده دارند محصول جدید گوگل اسپیکری هوشمند از سری محصولات هوم خواهد بود. گفتنی است شماره مدل گوگل هوم مینی H0A و هوم مکس H0B بود.

گوگل

مهمان جدید خانواده محصولات گوگل مجهز به وای‌فای و بلوتوث بوده و از یک باتری لیتیومی 3.8 ولتی بهره می‌برد. این دستگاه در وبسایت FCC در قسمت Media Device قرار داده شده و به همین دلیل احتمالات در خصوص این که یک صفحه نمایش هوشمند خواهد بود، حذف می‌شود، چرا که این سری محصولات در دسته‌بندی video streaming device قرار می‌گیرند. همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، FCC تصویر لیبل خود را بر روی این محصول منتشر کرده است. ظاهرا این لیبل به انتهای دستگاه چسبانده شده است. با دقت در تصویر، می‌شود حدس زد که انتهای دستگاه مرموز گوگل به صورت یک قرص خواهد بود.

گوگل

گوگل با ارسال نامه‌ای به FCC درخواست کرده این سازمان در خصوص مشخصات بیرونی و درونی این دستگاه حداقل تا 180 روز اطلاعاتی منتشر نکند. در نهایت گوگل این دستگاه را ارایه خواهد کرد، اما باید در حال حاضر شماره مدل H2B را نیز به لیست محصولات مرموز این شرکت اضافه کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH