سامسونگ از اسمارت‌فون‌های گلکسی Jean2 و گلکسی Wide4 در کره‌جنوبی رونمایی کرد

سامسونگ اسمارت‌فون‌های گلکسی Jean2 و گلکسی Wide4 را در بازار خانگی خود عرضه کرده است. دستگاه‌هایی با شماره مدل‌های SM-A202K و SM-A205S در واقع بیانگر اسامی متفاوتی برای اسمارت‌فون‌های گلکسی A20e و گلکسی A20 هستند. این هندست‌ها پیش‌تر در سایر مناطق جهان عرضه شدند.

پوستر رسمی اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی Jean2

هر 2 هندست در سبد محصولات سامسونگی با طیف قیمتی مقرون‌به‌صرفه‌تر جای می‌گیرند. گلکسی جین2 با بهره‌گیری از یک نمایشگر کوچک 5.8 اینچی TFT، اندازه نسبتا جمع‌وجور و وزن 141 گرمی، ابتدا به‌عنوان یک اسمارت‌فون منحصرا اروپایی معرفی شد. این هندست با تراشه اگزینوس 7884، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه می‌شود. دوربین پشتی گلکسی جین2 از حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی و یک لنز عریض 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این اسمارت‌فون با برچسب قیمتی 200 هزار وون کره (حدودا معادل 170 دلار/ 150 یورو) در دسترس مشتریان قرار گرفته و از طریق فروشگاه‌های آفلاین و آنلاین KT قابل خریداری خواهد بود.

گلکسی واید4 به‌همراه یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.4 اینچی سوپر آمولد، وزنی سنگین‌تر و باتری قدرتمندتر در کره‌جنوبی عرضه می‌شود. سایر مشخصات گوشی نظیر حافظه، دوربین‌ها و نرم‌افزار تا حدود زیادی مشابه هندست‌های گلکسی A20/ گلکسی جین2 است. اگرچه در ابتدای امر گلکسی واید4 با برچسب قیمتی معادل 180 دلار در بازارهای مختلف عرضه شد؛ اما ظاهرا این گوشی با برچسب قیمتی حدودا 220 هزار وونی در کره‌جنوبی ارایه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH