نسخه نقره‌ای رنگ سامسونگ گلکسی S10 پلاس علی‌رغم تولید به بازار عرضه نمی‌شود

در حال حاضر اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس با طیف رنگی گسترده شامل سبز منشوری، صورتی فلامینگویی و مدل جدید قرمزرنگ روانه بازار می‌شود. اما چنان‌چه هیچ‌کدام از این رنگ‌بندی‌ها برای شما جذابیت ندارد؛ در این‌ صورت مدل رنگی بعدی احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اما در این میان تنها یک مشکل وجود دارد.

مدل رنگی جدید موسوم به نقره‌ای منشوری یک پنل نقره‌ای‌ رنگ را به قسمت پشتی گلکسی S10 پلاس اضافه می‌کند. این‌بار سامسونگ از یک تون نقره‌ای روشن بهره گرفته است. این الگو با رنگ‌بندی نقره‌ای مورد استفاده در پرچم‌دار سال گذشته گلکسی‌نوت 9 شباهت بسیار فراوانی دارد. با این‌حال این‌بار در بخش تحتانی گوشی از الگوی مسی‌رنگ استفاده شده است. این رنگ‌بندی اختلاطی به تدریج پیش‌روی نموده و به گوشی ظاهری سایه‌دار می‌بخشد.

بی‌تردید هزینه رنگ گوشی از سایر گزینه‌های مدنظر سامسونگ بیش‌تر نیست. اما اکنون کمپانی در راستای خدمت‌رسانی به طیف گسترده‌ای از مشتریان بین‌المللی خود متقاعد شده تا نسخه نقره‌ای منشوری گلکسی S10 پلاس را تنها در کشور هنگ‌کنگ عرضه نماید. همچنین هیچ‌گونه نشانه‌ای مبنی بر احتمال عرضه این مدل رنگی در سایر مناطق و در آینده‌ای نزدیک به‌چشم نمی‌خورد.

این اقدام بدان معناست که کاربران در صورت علاقه‌مندی به اسمارت‌فون گلکسی S10 پلاس ناچارا بایستی به یکی از مدل‌های رنگی فعلی سامسونگ بسنده نمایند. همچنین در صورت تمایل به خریداری یک پرچم‌دار نقره‌ای، انتظار کشیدن برای گوشی گلکسی‌نوت 10 احتمالا سناریوی ارزشمندی به‌شمار می‌رود. بر اساس شایعات، رنگ نقره‌ای یکی از گزینه‌های رنگی این اسمارت‌فون در زمان عرضه خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH