استیکر Music اینستاگرام

قابلیت جالب اینستاگرام برای علاقمندان به موسیقی

اینستاگرام در آپدیت جدید خود قابلیتی جالب را برای علاقمندان به موسیقی عرضه کرده است که امکان همخوانی با آهنگ را در استوری فراهم می‌کند.

زمانی مهم‌ترین قابلیت‌ جدیدترین آپدیت اینستاگرام تنها به یک فیلتر جدید برای تصاویر ختم می‌شد، اما با فروش این شبکه اجتماعی به فیسبوک و ریخت و پاش‌های مالی این شرکت، در هر آپدیت شاهد تغییرات شگفت‌انگیزی هستیم.

اینستاگرام بخش Story را برای اولین بار در سال 2016 و به تقلید از اسنپ‌چت معرفی کرد و اکنون شاهد یک میلیارد کاربر فعال ماهانه در این بخش هستیم که با به‌روزرسانی‌های جدید و اضافه شدن قابلیت‌های جذاب به این بخش، تعداد کاربران آن روز به روز افزایش می‌یابد.

پیش از این امکان اضافه کردن آهنگ به استوری در اختیار کاربران اینستاگرام قرار گرفته بود اما اگر فردی به دنبال اضافه کردن متن شعر آهنگ به استوری خود بود باید آن را تایپ می‌کرد. اما در آپدیت جدید، اینستاگرام به صورت خودکار متن موزیک را پیدا می‌کند و به استوری اضافه می‌شود.

چطور از قابلیت جدید بهره ببریم؟

برای استفاده از این قابلیت کاربر باید استیکر Music را به استوری خود اضافه و آهنگ مورد نظر را جستجو کند. در صورتی که متن آهنگ به صورت آنلاین در دسترس باشد، می‌توان آن را با رنگ و قلم دلخواه خود به استوری افزود. لازم به ذکر است که اگر متن آهنگ انتخابی در دسترس نباشد، اینستاگرام با یک اعلان آن را به کاربر اطلاع می‌دهد.

همچنین کاربر می‌تواند تنها بخشی از موسیقی را به انتخاب خود پخش کند.

حال، پس از باز شدن استوری برای دنبال کنندگان، متن آهنگ نیز به صورت خودکار نمایش داده می‌شود که در صورت لمس آن، موسیقی برای او ادامه پیدا کرده و می‌تواند حتی اطلاعات بیشتری را درباره صاحب اثر کسب کند.

امکان اضافه کردن متن آهنگ هم اکنون در اختیار تمام کاربرانی است که استیکر Music برایشان فعال است. اگر اینستاگرام‌تان به روز نیست آخرین نسخه آن را می‌توانید از گوگل پلی دریافت کنید.

1 در مورد “قابلیت جالب اینستاگرام برای علاقمندان به موسیقی”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH