اندروید Q برای شیائومی

برنامه زمانی عرضه نسخه بتا اندروید Q برای گوشی‌های منتخب شیائومی

درحالی‌که نسخه‌ بتای اندروید Q برای برخی از گوشی‌های شرکت‌هایی مانند گوگل، هواوی و وان‌پلاس عرضه شده است، اکنون شیائومی فهرستی از گوشی‌هایش که به Android Q مجهز خواهند شد را اعلام کرده است.

این شرکت در حال حاضر فهرستی از 11 اسمارت‌فون خود را که نسخه بتای اندروید Q برای آن‌ها عرضه خواهد شد منتشر کرده است که 9 گوشی تا پایان سال 2019 و 2 گوشی نیز در سه ماهه اول سال 2020 این آپدیت را دریافت خواهند کرد.

نکته جالب توجه این است که ردمی نوت 7 و نسخه پرو آن، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار Xiaomi هستند اما دیرتر از پرچمداران دیگر نسخه بتا اندروید Q را دریافت خواهند کرد. این موضوع نشان می‌دهد برخلاف شرکت‌هایی همچون سامسونگ، برای Xiaomi زمان عرضه گوشی با عرضه به‌روزرسانی Android ارتباطی ندارد.

چندی پیش نام گوشی ردمی K20 پرو در برنامه بتا اندروید Q همراه با راهنمای نصب و باگ‌های احتمالی آن رویت شد؛ اما با توجه به این که صحبت از هماهنگ سازی MIUI با سیستم عامل اندروید به میان آمده است، حتی اگر پرچمدار ردمی آماده‌ دریافت نسخه بتای اندروید Q باشد؛ تا زمانی که شیائومی رابط کاربری خود را آماده نکند، عرضه آپدیت برای این گوشی اتفاق نخواهد افتاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH