آپدیت گلکسی A50

آپدیت جدید گلکسی A50 قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن دوربین اضافه می‌کند

کاربران گوشی گلکسی A50 گزارش داده‌اند که این تلفن در کنار دریافت آخرین پچ امنیتی ماه ژوئن، چند ویژگی جدید مربوط به دوربین را نیز دریافت کرده است. لازم به ذکر است که ویژگی‌های جدید این آپدیت در قسمت Changelog (لیست تغییرات) ذکر نشده‌اند.

این بروزرسانی با شماره نسخه A505FDDU2ASF2 در دسترس کاربران A50 قرار گرفته که عکاسی در شب (Night Mode) و قابلیت ضبط ویدیو‌های سوپر اسلو‌موشن را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. هم‌چنین، امکان اسکن کد‌های QR با استفاده از اپلیکیشن دوربین بدون نیاز به بیکسبی ویژن (Bixby Vision) نیز فراهم شده است.

 

این گزارش به وسیله وب‌سایت سم‌موبایل و توسط یکی از کاربران آن منتشر شده است، با این‌حال ممکن است که پس از آپدیت تلفن هیچ تغییری در دوربین دستگاه ایجاد نشود. برای اضافه‌کردن ویژگی‌های جدید این بروزرسانی به اپ دوربین کافیست که پس از آپدیت، یکبار تنظیمات دوربین را ریست کنید.

برای انجام این کار، برنامه دوربین را باز کنید. سپس نماد چرخ‌دنده را انتخاب کرده و در منوی باز‌شده گزینه Setting را انتخاب کنید تا منوی تنظیمات دوربین نمایش داده شود. با انتخاب گزینه Reset Setting در انتهای منو، تنظیمات دوربین را ریست کنید.

همانطور که در متن فوق اشاره شد، قابلیت اسکن کدهای QR به وسیله دوربین نیز در این آپدیت اضافه شده است. این قابلیت مدتی پیش در دسترس کاربران اسماتفون‌های گلکسی نوت 9، اس 9 و اس 10 نیز قرار گرفت و گلکسی A50 نیز پس از پرچمداران سابق و فعلی سامسونگ، این ویژگی را دریافت کرد.

12 در مورد “آپدیت جدید گلکسی A50 قابلیت‌های جدیدی را به اپلیکیشن دوربین اضافه می‌کند”

  1. سلام من جدیدا پس اپدیت متوجه دکمه screen record شدم و میتونم از صفحه گوشیم فیلم بگیرم اما جز قابلیت های جدید این اپدیت نبوده؟ شما از این دکمه استفاده میکنید؟؟

  2. سیدحسین هاشمی

    درودهمگی.امروز ۵تیر۹۹ ولی من هنوز یک اپدیت امنیتی هم واسه گوشیم نیومده.بیشتراز ۱۰ ماهه ک دارمش.ممنون کسی هست دلیلش روبدونه.گوشیم هم ب اصطلاح اصلیه با ضمانت ۱۸ماهه شرکتی خریدم.سپاس

  3. سلام همگی من آپدیت کردم خیلی عالیه همه چیش ب همه توصیه میکنم حتما نصب کنین خیلی بهتر شده❤

    1. علی‌رضا علی‌پور

      والا بنده نمیتونم نظری بدم. چون این تلفن رو ندارم. میتونید با یه سرچ توی گوگل و سایتای خارجی از وجود یا عدم وجود مشکل آپدیت مطمئن بشید.

  4. سلام بنده گلکسی a50 دارم ولی هنوز آپدیت جدید رو دریافت نکرده ام ممنون میشم زمان بروزرسانیش رو به بنده بگید

  5. سلام
    امروز 26 شهریور 98 یک آپدیت 202 مکابایتی برای گوشی آ50 من امده . تاریخ نسخه هم زده 1.اوت.2019

    1
    4

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH