تصاویر پنل پشتی گلکسی M30s با دوربین دوگانه منتشر شد

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در حال طراحی و تولید نسخه‌ای جدید از گلکسی M30 است و به لطف گیک‌بنچ مشخص شده که نام این دستگاه گلکسی M30s خواهد بود. پیش از این مشخص شده بود که اسمارت‌فون جدید کره‌ای‌ها دارای پردازنده اگزینوس 9610 و 4 گیگابایت رم خواهد بود و حالا انتشار تصاویر پنل پشتی این هندست تصور بهتری از گوشی به ما ارایه می‌دهد.

گلکسی M30s

در مقایسه با M30، به نظر می‌رسد گلکسی M30s برشی متفاوت در دوربین پشتی دارد؛ کمی کوتاه‌تر و کمی پهن‌تر. به عبارت دیگر دوربین دوگانه هندست جدید سامسونگ جایگزین دوربین سه‌گانه M30 خواهد شد. گلکسی M30 دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. به احتمال فراوان لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق در گلکسی M30s حذف خواهد شد.

گلکسی M30s

دیگر بخش‌های این اسمارت‌فون تقریبا مشابه با M30 است. محل تعبیه سیم‌کارت میزبان دو سیم‌کارت نانو بوده و محلی جدا برای قرارگیری کارت حافظه SD تعبیه شده است. در قسمت پایینی پنل پشتی این هندست درگاه USB-C و جک هدفون 3.5 میلی‌متری به خوبی مشخص است. گفته می‌شود سامسونگ در این دستگاه نیز از باتری 5000 میلی‌آمپری و شارژر 15 واتی استفاده خواهد کرد.

گلکسی M30s

بر اساس شنیده‌ها گلکسی M30s ماه آینده میلادی در هند رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH