بهبود قابلیت‌های دوربین نوکیا 9 PureView با انتشار به‌روزرسانی جدید این هندست

شرکت‌های مخابراتی ایالات‌متحده هنوز هیچ‌یک از گوشی‌های پیشرفته کمپانی HMD Mobile را ارایه نکرده‌اند. اما رقابت در چنین سطحی بسیار شدید است. علاوه بر اپل و سامسونگ، کمپانی‌های دیگری نیز وجود دارند که اسمارت‌فو‌ن‌های پرچم‌دار آن‌ها در ایالات‌متحده به موفقیت دست یافته‌اند. حتی با وجود عدم عرضه اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView از سوی اپراتورهای مخابراتی ایالات‌متحده در مقطع کنونی، کلیه مشتریان کماکان می‌توانند این هندست را از طریق خرده‌فروشی‌های بی‌شمار مستقر در این کشور با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه 650 دلاری خریداری نمایند. چنان‌چه شما یکی از دارندگان این گوشی هستید؛ احتمالا از شنیدن خبر انتشار به‌روزرسانی جدید نوکیا 9 PureView از سوی شرکت HMD خرسند خواهید شد. این به‌روزرسانی، عملکرد دوربین را به شکل محسوسی ارتقا خواهد داد.

بر اساس گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، اصلاحات جدید به‌همراه یک حالت بوکه زنده جدید و پچ امنیتی ماه جولای عرضه خواهند شد. به لطف این مشخصه جدید، دارندگان نوکیا 9 PureView پیش و پس از ثبت یک عکس قادر به تنظیم فوکوس صحنه خواهند بود.

پردازش سریع‌تر تصاویر یکی دیگر از تغییرات مهم به‌روزرسانی جدید به‌شمار می‌آید. این موضوع بدان معناست که کاربران می‌توانند سریع‌تر از گذشته اقدام به عکاسی نمایند. این مشخصه یکی از امکاناتی است که میزان کارآیی آن تا زمان دسترسی کاربران به آپدیت جدید روشن نخواهد شد.

نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که به‌روزرسانی جدید، کارآیی حسگر اثرانگشت را ارتقا داده و سرعت عملکرد آن را افزایش می‌دهد. این به‌روزرسانی 280 مگابایت حجم دارد و اکنون در بسیاری از کشورهای اروپایی منتشر شده است؛ اما احتمالا به‌زودی در سایر کشورها نیز عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH