جدیدترین عضو خانواده نوا 5 با نام نوا 5i پرو به‌زودی روانه بازار خواهد شد

به‌نظر می‌رسد که اسمارتفون‌های سری نوا دارای عضو جدیدی با نام نوا 5i پرو (Nova 5i Pro) نیز خواهند بود. هواوی در ماه گذشته از تلفن‌های سری نوا با نام‌های نوا 5، 5i و 5 پرو رونمایی کرد. انتظار می‌رفت که در کنار این اسمارتفون‌ها نام نوا 5i پرو نیز دیده شود، اما این اتفاق نیافتاد و هواوی هم درباره این مسئله هیچ اظهار نظری نکرد. اما به‌نظر می‌رسد که چینی‌ها برروی نسخه پرو 5i نیز کار می‌کنند. هم‌اکنون، تصاویری از تبلیغات این تلفن منتشر شده است که مشخصات فنی و تصاویر آن را به‌رخ می‌کشد.

نوا 5i پرو

مدتی پیش هم شایعاتی درباره طراحی این تلفن منتشر شده بود که این تصاویر شایعات و نشت‌های اخیر را تایید می‌کنند. اسمارتفون نوا 5i پرو دارای یک نمایشگر حفره‌دار با رزولوشن 2340 در 1080 و اندازه 6.26 اینچ است.

در بدنه پشتی تلفن یک حسگر اثر‌انگشت قرار دارد که درست در بالای آن نیز مجموعه چهار‌گانه دوربین به شکل مربع تعبیه شده است. این مجموعه شامل یک لنز 48، 8 و دو لنز 2 مگاپیکسلی بوده و در بخش جلوی تلفن هم یک دوربین سلفی با کیفیت 32 مگاپیکسل در حفره صفحه‌نمایش قرار گرفته است.

نوا 5i پرو

در بخش داخلی تلفن، پردازنده اختصاصی شرکت هواوی با نام Kirin 810 همراه با یک رم 6 و 8 گیگابایتی وجود دارد. نسخه 6 گیگابایتی این تلفن با حافظه داخلی 128 گیگابایت ارایه و فقط از طریق فروشگاه‌های آنلاین به دست مشتریان می‌رسد. نسخه دوم نیز با رم 8 گیگابایتی و دو پیکربندی مختلف حافظه با ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت به فروش خواهد رسید. باتری 4000 میلی‌آمپری تلفن با قابلیت شارژ سریع 20 وات وظیفه تامین انرژی گوشی را برعهده دارد.

نوا 5i پرو

جدیدترین عضو سری نوا حداقل در سه‌ رنگ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. این تلفن در برخی از منابع با نام میت 30 لایت معرفی شده و انتظار می‌رود که همزمان با عرضه میت 30 لایت در بازارهای مختلف عرضه شود.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH