عملکرد دوربین گلکسی‌ نوت 10 در نور کم احتمالا از سری گلکسی S10 مناسب‌تر است

ظاهرا سامسونگ قصد ندارد در اسمارت‌فون‌های گلکسی‌نوت 10 پلاس و گلکسی‌نوت 10 خود از دوربین هندست‌های گلکسی S10 5G و گلکسی S10 پلاس استفاده کند. پس از انتشار اطلاعات فراوان طی روز گذشته، وجود دوربین‌هایی با گشودگی دیافراگم 3 مرحله‌ای  f/1.8،  f/1.5 و f/2.4 مورد تائید قرار گرفت. در عوض، خانواده گلکسی S10 از لنزهایی با گشودگی دیافراگم متغیر f/1.5 و f/2.4 بهره می‌گیرند.

اگرچه این تمام ماجرا نیست و کارشناسان وب‌سایت LetsGoDigital به 2 نماد تجاری جالب‌توجه که سامسونگ نسبت به ثبت آن‌ها در دفتر اختراعات اروپا موسوم به AI ISO و Smart ISO اقدام نموده، دست یافته‌اند. این پتنت‌ها اخیرا موردتائید قرار گرفته‌اند و آماده به‌کارگیری در نرم‌افزار دوربین گلکسی‌ نوت 10 و نوت 10 پلاس هستند.

نمادهای تجاری AI-ISO و Smart-ISO سامسونگ

با وجود دیافراگم متغیر 3 مرحله‌ای منحصربه‌فرد می‌توان حدس زد که نمادهای تجاری مذکور به بهبود سطح حساسیت ISO و نهایتا ارتقا قابلیت‌های دوربین پرچم‌داران آینده سامسونگ در شرایط نوری ضعیف اشاره دارند. مدل‌های سه‌گانه گلکسی S10 در زمینه عکاسی در محیط‌های کم‌نور از بهترین گوشی‌های حال حاضر بازار به‌شمار می‌روند و اظهارات فوق به‌معنای رد این واقعیت نیست. اما عملکرد دوربین همواره می‌تواند بهبود پیدا کند. امسال اپل با تمرکز بر روی ماژول دوربین آی‌فون‌های خود قصد دارد به جذابیت هندست‌های خود بیفزاید. لذا سامسونگ در زمینه ارتقا ماژول دوربین در چرخه میان‌مدت نیز ابدا به بخت و اقبال تکیه نکرده و تمام تلاش خود را به‌کار خواهد بست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH