همراه اول

خبر خوش برای دارندگان سیم‌کارت همراه‌اول: شما سهام‌دار شرکت می‌شوید!

حتما این روزها خبرهای زیادی از صعود بورس شنیده‌اید و می‌دانید که بازدهی این بازار نسبت به بازارهای دیگر بالاتر بوده است اما بسیاری از افراد نحوه حضور در این بازار را نمی‌دانند که همراه اول برای سهیم کردن مشتریانش در سود خود وارد عمل شده و قصد دارد تا با شرایطی اقدام به سهامدار کردن مشترکینش کند!

به گزارش آی‌تی‌رسان، شنیده‌ها از شرکت همراه اول نشان می‌دهد که این شرکت در حال برنامه ریزی برای سهامدار کردن مشترکین خود بوده و هر فرد در این شرکت به اندازه ودیعه سیم کارت دائمی خود صاحب سهام شرکت همراه اول خواهد شد. این سهم که جزو سهم‌های با ریسک بسیار اندک و با سود بسیار مناسب در بورس اوراق بهادار کشورمان محسوب می‌شود، در حالی به مشترکین این شرکت خواهد رسید که طبق گفته‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه‌ای برای ایشان به همراه نخواهد داشت.

البته گفتنی است که شرکت همراه اول بیش از 10 سال است که خصوصی‌سازی شده و ودیعه‌های زیادی از مشترکین این شرکت دریافت شده است که تکلیف آنها مشخص نشده و طبیعتا بایستی صاحبان این ودایع به حقوق خود برسند. به همین دلیل است که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به موضوع مربوطه ورود کرده و با پاسخ مثبت و واکنش مساعد همراه‌اول روبرو شده است و این شرکت نیز در طرح مذکور مشارکت خواهد داشت.

البته به گفته جهرمی، انجام پیش‌نیازهای مربوط به این اقدام پیچیده بود و نیاز به زمان زیادی دارد که به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش حقوقی سازمان تنظیم مقررات در حال تدوین بوده و به‌زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد.

9 در مورد “خبر خوش برای دارندگان سیم‌کارت همراه‌اول: شما سهام‌دار شرکت می‌شوید!”

  1. مارا نیاز به طلا شدن نیست مرحمت نما مارا مس بفرما
    تو کوزه رو نشکن اب اوردنت پیشکش
    دیگه چه مثلی برات بیارم دولت خاعن

    14
  2. احتمالا برا به روز رسانی و گسترش زیرساخت نیاز به سرمایه دارند . شرکت سهامی خاص که نمیتواند در بورس خرید و فروش سهام کند . بورس متعلق به شرکتهای سهامی عام است . چند سال پیش مخابرات به شرکت خصوصی واگذار شد .

    1
    14
  3. باز میخواید چه حقه ای سوار کنید.تو این مملکت و کسی به فکر سهام و سود برا مردم باشه.!!!؟؟؟حکایت راه رضای خدا موش نگرفتنه.مگه مردم نمیدونند که تو هر لحظه از مجلس و دولت تمام تصمیم ها و نقشه هاشون خالی کردن جیب مردم بدبخته.کدوم خدمت و کدوم سود.دست به دل مردم نگذارید

    2
    71
    1. نمیدونی چه حقه ای میخوان سوار کنن؟قربونت تو انگار تو این مملکت نیستی اولا تمام اینا بخاطر اینه که ایرانیها طرف بیت کوین نرن و مردم ثروتمند نشن حالا با اینکار چند هدف و میزنن لول قیمت سیمکارت همراه اول میره بالا مردم یکی یکی میان همراه میخرن اینطوری بدون هیچ زحمتی ایرانسل ورشکسته میشه چون شرکت ایرانی خارجی هست نمیتونه بیاد تو بورس بسته هاشو از یه مبلغی نمیتونه پایین تر بده پس خیلی راخت ورشکسته میشه و با قیمت مفت میشه خریدش و تو همراه ادغام کرد بقیه اپراتورها مثل رایتل و بقیه اونقدر مهم نیستن خودشون حذف میشن بعد از اون منو تو هستیم فقط اپراتور که هر طور دلش بخواد پوست مونو میکنه کاری میکنه اینترنت و توی خواب ببینیم و میشه فقط واسه ثروتمندها خلاصه شو بگم میشه حرف تو که میگی دوباره چه کلکی میخواین سوار کنین خیلی باحال گفتی دمت گرم تازه اینا که من گفتم نصف نصف نصف نقشه شون نیست اما من همینقدر میدونم که هر قدم اینا به اسم ما خیلی راحت مارو ده قدم بدبخت ترمون میکنه خوشابحال خیلی از کشورهای آفریقا که اصلا دولت ندارن و آقا بالا سر ندارن خوشابحال افغانستان اصلا نمیدونن دولت شهرداری و دارایی چی هست خودشون دارن زندگی میکنن

      1
      41
  4. خبر جدید شرکت همراه اول هنوز سیمکارتهای خریداری شده توسط مردم را بعد از گذشت بیش از یک سال تحویل نداده است

    4
    24

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH