شارژر بی‌سیم 30 واتی فوق‌ سریع هواوی در وب‌سایت FCC رویت شد

روز گذشته گزارش شد که بر اساس برنامه‌ریزی قبلی احتمالا قرار بوده سری میت 30 هواوی از مشخصه شارژ بی‌سیم فوق سریع 25 واتی پشتیبانی نماید. امروز، شارژر بی‌سیم جدید هواوی (CP61) با توانایی ارایه چنین سرعت شارژ بالایی در وب‌سایت FCC رویت شد. وب‌سایت صدور گواهی، تایید کرده که شارژر بی‌سیم آینده هواوی می‌تواند از خروجی شارژ تا سقف 30 وات پشتیبانی کند.

اگرچه رقم 30 واتی حتی در مقایسه با میزان گزارش شده طی روز گذشته بیش‌تر است؛ اما به‌نظر می‌رسد که سرعت حقیقی شارژ احتمالا نسبت به حداکثر سرعت مورد اشاره در سند پایین‌تر خواهد بود. فهرست FCC اعلام می‌کند که خروجی شارژ 30 واتی مورد ادعا برای شارژر با تست‌های این موسسه هماهنگی ندارد. بنابراین سرعت حقیقی شارژ بی‌سیم احتمالا رقمی در حدود 25 وات خواهد بود. دیروز نیز یک وب‌سایت چینی از این موضوع پرده برداشت.

شارژر بی‌سیم 30 واتی هواوی در وب‌سایت FCC

در حال حاضر شیائومی سریع‌ترین شارژر روی یک اسمارت‌فون تجاری را در اختیار دارد و پرچم‌دار Mi 9 این کمپانی از شارژ بی‌سیم 20 واتی پشتیبانی می‌کند. اکنون با توجه به ظاهر شدن شارژر جدید CP61 هواوی در وب‌سایت FCC، انتظار می‌رود که شارژر بی‌سیم جدید به‌همراه سری میت 30 روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH