طرح‌های منتشر شده از اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس با ماژولی گرد در پنل پشتی

شرکت وان‌پلاس تا پایان سال میلادی جاری برنامه‌های فشرده و فراوانی دارد. اولین تلویزیون این شرکت چینی تا یک ماه آینده رونمایی خواهد شد و بر اساس شنیده‌ها، اسمارت‌فونی با پشتیبانی از شبکه 5G نیز تا پیش از شروع سال 2020 روانه بازار می‌شود. همچنین اخیرا شایعات پیرامون عرضه وان‌پلاس 7T یا مدل پرو بسیار افزایش یافته است.

در هر صورت، طرحی از پنل پشتی یکی از اسمارت‌فون‌های تولیدی شرکت، که به احتمال فراوان مربوط به یکی از دو هندست گفته شده است، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. در این طرح که توسط Evan Blass به اشتراک گذاشته شده، ماژول گرد پشت پنل که محل تعبیه دوربین‌های هندست خواهد بود، به خوبی نمایش داده می‌شود. اولین بار نیست که صحبت از به کارگیری طرحی این گونه در گوشی‌های وان‌پلاس می‌شود. چندی پیش تصاویری از جلسه داخلی شرکت فاش شد که در آن هندستی با ماژول گرد به نمایش درآمده بود.

وان‌پلاس

اگر از این طراحی در اسمارت‌فون بعدی وان‌پلاس استفاده شود، اولین باری خواهد بود که یکی از محصولات این شرکت از ماژولی گرد در طراحی خود بهره‌مند می‌شود. در حال حاضر جزییات بیشتری در این خصوص در دست نیست، اما مطمئنا در روزهای آینده شاهد انتشار خبرهای بیشتری پیرامون این موضوع خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH