اندروید ۱۰

وان پلاس احتمالا اندروید 10 را همزمان با گوگل عرضه خواهد کرد!

شرکت وان پلاس در چند سال اخیر توانسته است با ارایه پشتیبانی‌های نرم‌افزاری و انتشار به‌روزرسانی‌های پیوسته و مداوم برای محصولاتش، خود را متمایزتر از بقیه سازندگان گوشی‌های هوشمند نشان بدهد. عملکرد خوب وان پلاس در مورد سیستم‌عامل‌های اندروید پای و اوریو باعث شده است تا این شرکت چینی خود را مهیای راه‌اندازی اندروید ۱۰ پایدار در گوشی‌های وان پلاس ۷ و ۷ پرو خودش بکند.

با توجه به اینکه احتمال داده می‌شود گوگل سیستم‌عامل جدید خود را در تاریخ ۳ سپتامبر بر روی هندست‌های سری پیکسل منتشر کند، می‌توان حدس زد که وان پلاس احتمالا به چند هفته بیشتر نیاز خواهد داشت تا بتواند سیستم‌عامل OxygenOS خودش را بر پایه اندروید ۱۰ بهینه‌سازی و پایدار سازد. اما به نظر می‌رسد که شرکت تصمیم دارد در همان تاریخ ۳ سپتامبر سیستم‌عامل جدید خودش را راه‌اندازی کند.

وان پلاس 6

ظاهرا خبر فوق براساس اسکرین‌شاتی است که در وب‌سایت ردیت منتشر شده و در آن در سوال‌وجوابی که بین یک کاربر و یک نماینده پشتیبان مشتریان وان پلاس صورت گرفته، نماینده شرکت ادعا کرده است که وان پلاس می‌خواهد به‌روزرسانی سیستم‌عامل خود را همزمان با عرضه اندروید ۱۰ ارایه نماید. البته هنوز مشخص نیست که آیا وان پلاس در عمل قادر به چنین هدف بلندپروازانه‌ای خواهد بود یا نه، اما به‌هرحال اتفاقات زیادی ممکن است تا آن تاریخ بیفتد. ضمنا اگر آپدیت مذکور بخواهد در همان ساعات اولیه با باگ‌های فراوانی روبه‌رو گردد، مسلما باید منتظر تاخیری در راه‌اندازی مجدد آن باشیم.

البته همانطور که خیلی‌ها درباره انتشار اندروید ۱۰ بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل در تاریخ ۳ سپتامبر مطمئن نیستند، مشتریان وان پلاس هم درباره به‌روزرسانی مذکور چنین نظری دارند. باز هم باید خاطرنشان کنیم که هیچ راهی برای تایید درستی سوال‌وجواب فوق وجود ندارد و اطلاعاتی که معمولا از چنین کانال‌های انتشار می‌یابند، همیشه و به‌طور صددرصد قابل اطمینان نیستند. بنابراین بهتر است که با اینگونه اخبار با احتیاط بیشتری رفتار شود.

تنها شرکتی که توانسته است به‌روزرسانی اندروید پای را همزمان با گوگل عرضه کند، کمپانی اسنشیال است. همچنین در حالیکه OxygenOS تفاوت چندانی با اندروید استوک ندارد، اما هرگز قادر به ارایه تجربه نرم‌افزاری خالص گوگل نبوده است. با همه این تفاسیر باید منتظر ماند و دید که وان پلاس بالاخره می‌خواهد چه تصمیمی بگیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH